7

228 12 0
                                    

Kai Nicki pasirodo su Rickiu, prisimenu, kad jie neišskiriami, todėl kiek atsipūstusi ir tyliai veduosi juos į svetainę.
-Gerai, ar tu rimtai einu kažkur su ponu Mars?! - paklausia rėkdama
-Šaa, Nicki tyliau, tėvai sužinos, - staiga prie durų suskamba skambutis, Marena atidaro ir aš išgirstų skambų Stellos balsą. Žinoma.
-Kas ją pakvietė? - atsisuku į Ricki. Jis susigėda ir netrukus Stella pradeda man mojuoti priešais veidą.
-Sveikos mergos, - ji atsisėda ant sofos ir atsisuku į mus.
-Stella tyliau, mano tėvai miega, - pranešu jai
-Aš juos pratinu prie amžinojo Luko vizitų,-ji kažkiek prislenka savo veidą arčiau ir tyliai pasako - Juk tu su juo permiegojai ane?
-Stella, fu! - surėkia Nicki
-Nicki, sakiau tyliau, kas jums negerai? - toliau kiek nutylintu balsu bandau ant jų pykti - Einam į lauką,

Visi ateina ir Stella atsisėda pavėsyje, kai kitos vietos yra saulės kaitroje. Nors ir yra rytas, saulė kaitina kaip tikrai stipriai dirbdama.
-Tai koks planas? - paklausia Nicki
-Koks dar planas? - pasimetu
-Nu planas, kad turėtų būti tam tikros ribos,
-Nickiii, maldauju jei jau atėjote man skaityti moralų, kad su juo nesusimesčiau, tai be reikalo atėjote, nes to daryti aš nežadu. Jis net ne mano skonio, - pati atsisėdu ant žolės ir visi nusiramina.

Stella žinoma viską įrašė, kad turėtų įrodymų. Staiga tarp atidaromų langų, atsiranda Marena.
-Panelė, Houston pas jumis atėjo ponas Mars, - staigiai atsisuku ir pamačius jo, taip to pačio Luko veidą, pradedu tvarkytis drabužius. Jam nederėjo čia eiti ir pamatyti su šią pižamą.
-Gražūs namai, - Žinoma, kaip visad teikia komentuoti mano namus. Visi tai daro ir mane tai baisiai erzina - Norėjau tave pasivogti, bet žiūriu turi kompanijos,
-Tai tu prisėsk tada, - Stella pasitraukia nuo vietos ir Lukas į ją atsisėda. Koks nemandagumas. Ir jis vis vien mane žavi. - Tai... Lukai papasakok apie save, - pradeda šnekėti ji. Jei visad reikia kartis kiekvienam vaikinui ant galvos, nors ir vaikinas pasako, kad nenori bendrauti. Matosi, koks Lukas sutrikęs ir pasimetęs.
-Gal Stella, verčiau palik jį ramybėje, - priėjus prie Stellos bandau ją vesti toliau, bet ji tik patraukia mano rankas, jai nuo pečių ir kiek žudančiu žvilgsniu pasako
-Raminkis Lana, jis visą naktį bus tavo, - tada ir pats Lukas pasitraukia
-Ar galėčiau gauti kažko atsigerti? - Rickis nueina paimti puodelį ir jam paduoda su pilna vandens. Jis rimtai kaip karalius, o mes atsistoję puslankiu atrodome kaip tarnai, kurie daro viską ką jis pasako. Net mano vaizduotėje įsijungia vaizdas, jei rimtai būtume tie tarnai. Netrukus nutraukiu siužetą ir pasišlykštėjusi, prieinu prie Luko.
-Tu norėjai su manim pasikalbėti ar ką? Kodėl tu čia? - paklausiu jo. Jis pasižiūri į mano draugus ir kiek susigėdęs, praneša, kad nori privatumo. Kai visiems tai pasakiau, Stella perspėjo naudoti condomą nes nenori dar būti teta antrą kartą. Jos sesuo susilaukė vaiko, tad ji tapo teta ir visiškai tuo nesidžiaugia.
-Aš tiesiog norėjau tave pamatyti, - jis turbūt juokauja.
-Pamatyti mane? - pašaipiai ir nustebusiai pasakau - Tu turbūt juokauji, pone Mars. Spėju, kad norėjai iš anksčiau man pasakyti, kad pasiimsi ankstesniu laiku, - Spėju, bet ir atspėju.
-Na taip, neturiu ką veikti, todėl pagalvojau, gal norėtum ten vykti anksčiau?
-Man tinka, tik pradžioje prižadėk, kad manęs nenužudysi, - jis ištiesia pirštelį ir aš jį stipriai suspaudžiu Jaučiu lyg tas pirštelis, man visiškai nebereikalingas.

Scars |✔︎|Where stories live. Discover now