16

143 7 0
                                    

-Tai jis tiesiog paliko? - paklausia manęs Nicki, kol abidvi geriam kava.
-Taip, jie paėmė ir išėjo, - pasakau. Rytas šiandien buvo kiek kitoks nei visada. Esu pasimetusi ir jaučiuosi įskaudinta.
-O dieve, brangioji jis taip neturėtų elgtis, jei jau yra džentelmenas, - atsigėrusi kavos toliau kalba Nicki. Po viso Luko nakvojimo, man reikėjo, kažkam išsipasakoti.
-Ir išviso, kas taip elgtųsi?! Ta prasme, net Stella būtų atsisveikinus, - pasižiūriu į toliau sėdintį Ricki ir sutrinku nuo jo žodžių, kaip ir pati  Nicki.
-O dieve, ji išvis paliktų neuždarytas duris, - taria Nicki ir aš puolu juoktis. Tiesos nepaslėpsi, ji tokia teisi.
-Ne, ji tikrai uždarytų, - kiek sudvėjavęs atsakė
-Nu pripažink seni, - pradeda spausti jį, jo galva tik purtosi ir toliau dailina savo nagus su dildę. - Nu pripažink, - toliau ragina Nicki, kol aš įdėmiai stebiu juos. Kad aš turėčiau sesę ar bent brolį... Manau, nuo to niekad nebūtų buvę blogiau. Mamai žinoma rūpėjo jos ir mano karjera. Kad visus pasiūlymus priimčiau aš. Ir niekas daugiau.
-Gerai, gerai, - atsistojęs sušaukia - Taip, ji jų neuždarytų, - ir visi pradedam juoktis. Esu tokia laiminga, turėdama juos. Man tikrai nusišypsojo gyvenime dėl draugų.
Netrukus Nicki nueina iki kambario ir kažkiek laiko užtrunka.
-Am...lana,o tu kartais nepagalvojai, kad jis gali būti gėjus? - tyloje suskanduoja Rickis.
-Manau, kad ne. Juk prie manęs taip nelystų, - atsakau jam, pagalvojus. Jis toliau dildina savo nagus, kol tarpduryje pamatau Nicki su maudimuku ir įšoka į priešais esantį didžiulį baseiną.
-Ei tu gražuolė, ateik čia! - pašaukia išnėrus mane.
-Ne, Nicki aš to nedarysiu, - atsakau ir sudedu kojas ant kedės. Nicki pradeda taškytis ir Rickis pradeda ant jos rėkti. Žinoma, dabar jis pasiims šautuvą ir pradės purkšti į ją, o tik vėliau prisimins, kad ji vandenyje. Taip vieną kartą buvo ir štai jis jau šaudo, kol aš žvengiu. Tas vidinis balselis jį sustabdyti vis kužda, bet linksmumas numeta jas, ir toliau mėgaujuosi vaizdu. Kol mano telefonas pradeda vibruoti. Pakeliu jį ir pažiūriu į numerį, lyg gyvenime būčiau jo nemačius.
-Kas ten skambina? - paklausia Nicki, padėjus rankas ant plitelių.
-Lukas, - atsakau kiek pasimetusi.
-Pakelk, pakelk! - surėkia Nicki ir pradeda lipti iš vandens, kol aš paspaudžiu ant žalio migtuko.

-Klausau? - tariu. Jis nusijuokia ir aš toliau kalbu rimtu balsu.
-Klausyk, aš norėčiau susitikti su tavim...,- jam ištarus, stipriai nusišypsau ir pradedu šokinėti, kol Nicki stovi ir bando kažką sužinoti.
-Aš nežinau ar tai būtų labai gera idėja, - pasilieku su savo manieromis, o gal tiksliau principais.
-Maldauju, aš neturiu ką veikti... Norėčiau pamatyti tave,
-Tu mane palikai ryte,
-Aš buvau sutrikęs! - atsako sušukęs, pati šokinėju iš džiaugsmo.
-Aš dabar pas Nicki, - pasakau, o tada įjungiu garsiakalbį. Jo balsą taip aiškiai girdžiu, kad galėčiau klausytis ištisas dienas ir man nebūtų atsibodę ar nuobodu.
-Tai aš tave paimsiu nuo ten, tik pasakyk kur važiuoti, - netrukus pradedu jam sakyti nurodymūs. Padedu ragelį ir abidvi su Nicki pradedam šokinėti ir rėkti iš džiaugsmo.
-Jis tave įsimylėjo! - ji rėkę ir vis kartojo.
-O dieve, nustok Nicki, - sustabdau ją ir netrukus palieku su bučkiu žande.

Atsistoju prie didelio namo vartų ir laukiu kol jis pasirodys. Bet visai netrukus priešais mane sustoja paprastas "Porche" automobilis. Visas baltas ir užtamsinti langai.
-Sveika, - staiga jis atsuka langą ir nusiima akinius nuo akių
-Labas, - praeinu pro automobilio priekį ir atsisėdu šalia jo.
-Žinai labai pasiilgau tavęs, - pradedu tyliai juoktis, o jis tik užsimauna savo akinius ir pradeda važiuoti toliau.
-Kur važiuojam? - paklausiu kai jis pradeda sukti link autostrados.
-Į gaujos narių vakarėlį, - atsako jis.
-Ir kodėl mane vežėsi? Atrodau kaip klounas, - pažiūriu į savo visus drabužius ir pati nusijuokiu kaip juokingai atrodau.
-Man visai nesvarbu kaip tu atrodai, - taria jis ir visiškai juo patikiu. Nežinau kokie mano jausmai dabar, kokioje pozicijoje esu. Aš pati savęs nesuprantu. Aš lyg ir noriu su juo būti, bet net kai ir pradėjom bendrauti, jis mane vis palikdavo. Vidinis balselis vis ir sakydavo palikti jį. Juk visi žino, tokius kaip jis yra. Keičia merginas kaip kojines.

aš taip nežinau kas čia bus :Ddd

Scars |✔︎|Where stories live. Discover now