~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
UWAGA
Ten rozdział zawiera sceny 18+ jeśli nie masz tylu proszę nie czytać tego rozdziału, chodź wiem że i tak każdy zignoruje tą uwagę, ale robię to dla dobra..........ale po *time skip* można już czytać.........
WIĘC ZACZYNAJMY
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Po chwili patrzenia na okno poczułem jak Aaron ściska moje pośladki, jęknąłem cicho, a on obrócił nas tak że ja leżałem pod nim, a on wisiał nade mną, zarumieniłem się, a on mnie pocałował, odwzajemniłem pocałunek, Aaron zszedł pocałunkami na moją szyję i zrobił parę malinek na niej, ściągnął ze mnie bluzkę i zaczął bawić się moimi sutkami, zacząłem jęczeć pod nim, a on zaczął ściągać ze mnie spodnie i bokserki, byłem całkowicie nagi, Aaron zlustrował mnie całego i się uśmiechnął, ja się zarumieniłem, a on zrobił mi kilka malinek, zszedł pocałunkami na brzuch potem na podbrzusze, a potem wziął do buzi mojego stojącego członka, jęknąłem głośno, a on ruszał głową mega szybko, zacząłem się cząść z przyjemności, po chwili doszłem w jego ustach, a on wyciągnął mojego członka ze swoich ust i połknął moja spermę, po chwili wziął jakiś olejek, nalał sobie na palce i włożył we mnie, jęknąłem głośno a on zaczął we mnie poruszać palcami, po kilku minutach wyjął palce, rozebrał się, zawisł nade mną i wszedł we mnie bardzo wolno, jęknąłem z bólu i się spiąłem, a po moich policzkach spłynęły łzy-Rozluźnij się........nie chce zrobić ci krzywdy tylko sprawić przyjemność......
Szepnął, a ja się rozluźniłem, Aaron mnie pocałował, moje nogi dał sobie na ramiona i zaczął się wolno poruszać, krzyknąłem z bólu, ale ten krzyk zmienił się w jęk, później moje usta opuszczały jęki, po chwili poczułem że dochodze, zacząłem jeszcze bardziej jęczeć gdy chłopak wziął mojego członka do ręki i zaczął nią jeździć w górę i w dół, nie wytrzymałem i z mojego członka wytrysnęła sperma która poleciała na mój brzuch, a w środku siebie poczułem coś lepkiego, Aaron doszedł we mnie z moim imieniem na ustach, wyszedł ze mnie, położył obok i przykrył nas kołdrą-Mam nadzieje że nie słyszeli nas sąsiedzi.......
Szepnąłem, a chłopak się zaśmiał-Skoro oni mogą jęczeć po nocach to my możemy jęczeć rano
Pocałował mnie w czoło i przytulił-Idiota........
szepnąłem, wtuliłem się w niego i zasnęliśmy*Time skip*
Obudziłem się o 13:05, ale gdy spojrzałem w bok Aarona nie było, wstałem i ubrałem białą bluzkę, bokserki i krótkie spodenki, wyszłem z pokoju i dopiero wtedy poczułem jak boli mnie wszystko, weszłem do kuchni i stał tam Aaron, bez bluzki w krótkich spodenkach-Hej
Podeszłem do niego i przytuliłem od tyłu, ale on nic nie odpowiedział, zdziwiłem się-Coś się stało?......
Zapytałem i przestałem go tulić, ale on nic nie odpowiedział, zrobiło mi się smutno- ,,Może mu chodziło tylko o sex.......,,
Pomyślałem i spojrzałem na niego-Idę sobie pochodzić..........nie wiem kiedy wrócę, ale przemyśl co zrobiłeś......
Założyłem buty i wyszłem z domu-Co ja zrobiłem?.........
Zaczęły spływać mi łzy po policzkach, po chwili usłyszałem jak woła mnie Aaron, zacząłem biec, ale i tak dogonił mnie i złapał za rękę-Co się stało? Czemu płaczesz?
Spytał, a ja jeszcze bardziej się rozpłakałem-Chodziło ci tylko o sex! Tak?! Brawo! Zniszczyłeś i naszą przyjaźń i naszą miłość! Cały czas się do mnie nie odzy............
Nie dokończyłem bo chłopak wpił się w moje usta, łzy jeszcze bardziej mi zaczęły lecieć, gdy przestał spojrzał na mnie i mnie przytulił-Lucas........nie słyszałem cię bo miałem słuchawki...........
Powiedział łamiącym się głosem i jeszcze bardziej mnie przytulił-Jakoś ich nie widziałem.........
Powiedziałem-Bo one są bez przewodowe......
Pocałował mnie znowu, a ja odwzajemniłem
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PAM PAM PAM
Kolejny rozdział skończony, tak możecie mnie zabić bo pierwszy raz piszę erotyczne sceny więc ehehehe, jesteście ciekawi co stanie się dalej? Czekajcie na następyDo nastrpnego
CZYTASZ
★Czy tylko ja mam magię?★
RandomTa historia opowiada o chłopaku,który dowiedział się że ma w sobie coś magicznego...Zapraszam do czytania