~~~~~~~~~~~Uwaga~~~~~~~~~~~
Ten rozdział jest 18+ jeśli nie masz tylu proszę nie czytać, choć wiem że każdy to przeczyta
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gdy przestał mnie całować to rzucił mnie na łóżko i zawisł nade mną-Teraz się zabawy malutki
Szepnął mi do ucha, a ja się trochę podnieciłem-Aaron..........b-boje s-się..........
Powiedziałem, a on się uśmiechnął-Przecież już to robiłeś
Szepnął mi znowu do ucha i przygryzł jego płatek, na co ja cicho jęknąłem-N-Nie.......
Powiedziałem, a on zaczął lizać moje ucho-Ach tak? To nie był sen, teraz będziesz to drugi raz robić ze mną
Z ucha zszedł na szyję i pozostawił tam parę malinek-A-Aaron........
Szepnąłem jego imię, a jego ręka powędrowała do mojego krocza, po chwili jego ręka znalazła się w moich spodniach i bokserkach, chłopak zaczął ręką jeździć po moim członku, doprowadzając do szału, po kilku minutach poczułem że dochodze, szeptałem imię Aarona, na co on cały czas się uśmiechał-Lucas...........aż tak ci dobrze?
Spytał i zaczął opuszkiem palca delikatnie dotykać góry mojego członka, na co jęknąłem głośno-T-t-t-t-tak..........
Powiedziałem i wygiąłem plecy w łuk, a on się uśmiechnął, gdy doszłem to on się rozebrał i mnie, gdy zaczął ocierać swoim członkiem o mojego to wydałem z siebie krzyk przyjemności i po raz kolejny doszłem-A-A-Aaron............
Szepnąłem, a on mnie pocałował w czoło, wtedy coś we mnie pękło, przewróciłem nas tak że to on leżał na dole, patrzał mi w oczy i chytrze się uśmiechał, po chwili zacząłem całować go po szyi, potem po klatce piersiowej, następnie po brzuchu i podbrzuszu, po chwili wziąłem jego członka do ust i zacząłem poruszać głową, na co Aaron mruczał i jęczał-Ty........mały zły aniołku, Bóg cię za to ukara...........
Wymruczał i się zaśmiał, na co ja ugryzłem delikatnie jego członka, a ten krzyknął, gdy doszedł w moich ustach to wyciągłem jego członka z ust-Masz przerąbane.......
Powiedział, przewrócił nas tak że ja leżałem twarzą do poduszek-Ty chyba już nie możesz się doczekać
Zaśmiał się, a gdy miałem coś powiedzieć to on wszedł we mnie jednym mocnym ruchem, po chwili zaczął poruszać się dość brutalnie- ajć........Aaron ..........t-to b-boli.....
Powiedziałem, na co chłopak zaczął szybciej i mocniej się poruszać, krzyknąłem, ale ten krzyk zmienił się w jęk rozkoszy, gdy chłopak to usłyszał zaczął uderzać mnie bardzo mocno w pośladki, na co bez przerwy jęczałem lub krzyczałem, po chwili poczułem że dochodzę-A-Aaron........j-ja z-zaraz.........
Nie dał mi dokończyć-Ja też.......ja też....
Nachylił się i szepnął mi do ucha, po czym przyśpieszył i wzmocnił swoje ruchy, po chwili wziął mojego członka w rękę i zaczął nim poruszać-Aaron.........z-zaraz n-nie w-wytrzymam!
Krxyknąłem i wtedy doszłem, a po chwili i Aaron we mnie doszedł, opadłem bez sił na łóżko, a chłopak wyszedł ze mnie i położył się obok-Kocham cie......
Szepnął i przytulił mnie do siebie, po czym okrył nas kołdrą, a do pokoju wbiegł Michael-Ty kurwo jebana wypier.........huh?
Spojrzał na nas że leżeliśmy razem i spaliśmy-Wybaczcie......
Szepnął i wyszedł, a ja wtuliłem się bardziej w Aarona, a po chwili poczułem jak przejeżdża palcem po moim członku, na co odchyliłem głowę do tyłu-Może zrobimy drugą rundkę?
Zawisł nade mną-Nie dzisiaj........może kiedy indziej...
Zrzuciłem go z siebie i położyłem się na nim-Chociaż możemy spróbować
Uśmiechnął się, nabiłem się na jego członka i zacząłem poruszać biodrami w górę i w dół, jęczałem cicho, a Aaron mruczał, po chwili złapał mnie za biodra i zaczął nimi poruszać dosyć szybko i brutalnie, wchodził we mnie cały-ajć........Aaron.........
Odchyliłem głowę do tyłu, a on złapał mnie za mojego członka i zaczął go zgniatać, na co wrzasnąłem z przyjemności, po chwili do pokoju wbiegła Lucy i zrobiła minę (͡° ͜ʖ ͡°) po czym wyszła, po kilkunastu minutach poczułem że dochodzę i zacząłem jeszcze szybciej poruszać moimi biodrami, po chwili doszliśmy w tym samym czasie, wygiąłem się w łuk i wyciągnąłem jego członka-Kocham cię......
Szepnąłem i położyłem się na nim-Ja ciebie też..........tylko że jutro może cię boleć tam na dole
-Wiem.........
Szepnąłem i go pocałowałem
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PAM PAM PAMEhem........a więc miśki kolejny rozdziałek skończony
@_Julio_1 jeszcze dwa rozdziały napisać z twojego wyzwania hehe
CZYTASZ
★Czy tylko ja mam magię?★
SonstigesTa historia opowiada o chłopaku,który dowiedział się że ma w sobie coś magicznego...Zapraszam do czytania