Bölüm 12

48.8K 1.6K 418
                                    


Medya : Asaf
Xxxtentacion =Alone, part 3🖤

Yaslanacak bir omuz bulamıyorum gibi gözüküyor

Kimin üzerine yalanlar uyduracağım bittiğinde

Seninle şansımı denedim, beni daha soğuk yaptı.

Kendi başıma daha iyiyim bittiğinde

Peki zayıf olduğumda kimi ararım?

Tanrı'm acıtıyor, ağlayamıyorum

Ne yapacağım ?

Kaçayım mı?

Nefretten yoruldum, aşktan yoruldum.

Tırnaklarımı kollarıma gömdüm.

O

gitti ve beni yaralarımla baş başa bıraktı.

Ne kadar değerliyim?

Ne kadar değerliyim?

Aşkımdan bir parçaya sahip

Kalbimi ayaklar altına aldı.

Bana döndü ve sordu "Ne kadar değerliyim?"

Aşkımdan bir parçaya sahip

Kalbimi ayaklar altına aldı.

Bana döndü ve sordu "Ne kadar değerliyim?"

Değerim, değerim

°

Beynime balyozla vuruyolardı sanki. Kalbim öyle bir kırılmıştı ki çatırtısını ben bile duymuştum. O kadar bozulmuştum ki burnumu kaldıracak halim kalmamıştı.

Hayatımda ilk defa ben, kendimi ailem dışında birine savunmıyordum. Ailem, onlara zaten hiç bir zaman hakkımı savunamamıştım. Hep kendimi savunmak istediğimde "Sus Şuara" "Karşılık verme Şuara". O yüzden hep susmuştum.

Aileme susmaya alışmıştım. Ama daha önce başkasına hiç susmamıştım. Ben aileme konuşamadıklarımı başkalarına konuşmuştum hep. Aileme ezildiğim için başkalarına ezilmek istememiştim.

Konuşmak istiyordum kendimi savunmak istiyordum ama her zaman konuşmayı ve laf sokmayı çok iyi beceren sivri dilim sanki tutulmuştu.

Gözlerimi aşağıya kaydırdım. Daha fazla gözyaşlarımı savunmasızlığımı görsün istemiyordum. Ve daha acısı kendimi savunacak tek bir sözüm yoktu. Yaptıklarımın savunacak bir yanı da yoktu.

Tuttuğu kolumu elinden çekip ona arkamı döndüm. İlk defa o her zaman havada olan burnumu ailemin dışında birine karşı indirmiştim. O odadan nasıl çıktım bilmiyordum ama ben o odada kalbimin kırıklıklarını bırakmıştım.

°

Saatlerce odada kendi kendime oturuyor ve dinmek bilmez gözyaşlarımla kendime işkence ediyordum. Çok fena rencide olmuştum. Ayıp etmiştim. Ona aileme kendime . Ben ayıbın alasını kendime etmiştim.

Ne sanmıştım acaba onun da benden etkileneceğini falan mı ?

Göz yaşlarımı silip ayağa kalktım. Yaptıklarımı geri alamazdım biliyordum ama böyle kendimi kahretmenin anlamı yoktu.

Saat 8 i geçtiği için emindim ki Asaf  işe gitmişti. Bunun rahatlığıyla banyoya girdim ve abdest aldım. Semra teyzeden etek ve başörtüsü istedim.

AKİDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin