Medya :Jony =Lalli 🖤
Gecenin bir yarısı bir yandan baş ağrısıyla cebelleşirken bir yandan da yeni dosyayı çözmeye çalışıyordu. Cinayet fotoğraflarına bakmış, şüphelilerin ifadelerini defalarca okumuştu.
İşini seviyordu. Hatta işine aşıktı. Cinayet masasında komiserdi. Binlerce ceset görmüştü bazıları o kadar kötüydü ki. Ama bunları umursamıyordu, sanki işine duyduğu aşkı gözüne perde indirmişti.
Gözlerini pencereye çevirdi ve Asafların evine baktı. Küçük kardeşi napıyordu acaba? Pişmanlıkla içi kavruldu Önder'in. Tamam bir hata yapmıştı ama Önder ona çok ağır ceza vermişti.
Ona tokat attığı elini kopartmak istedi. Nasıl bu kadar gözü dönmüştü ki. Sadece ona terbiye vermek istemişti. Küçük kız kardeşi hep böyleydi. Aklı bir karış havada, olgun olmayan biriydi. Çok saftı ve aklına eseni yapacak bir yapıya sahipti, eğer Önder ' den korkmasa.
Küçüklüğünden beri hep onu kısıtlamıştı Önder. Kıyafetlerine, arkadaşlarına, her şeyine karışmıştı. Bunun sebebi kardeşinin saflığı, temiz kalpliliğiydi. Lanet olsun çok saftı. Korkuyordu Önder. Biri onu kandırır canını yakar diye.
Onu tehdit etmişti. 'Eğer yanında bir erkek sinek bile göreyim seni okuldan alırım' demişti. Tabi ki blöf yapıyordu ama kardeşinin gözünü korkutmak için bu şarttı. Çünkü ne kadar kardeşi kendisini cingöz sansa da safın alasıydı.
İşinden çevresinden dolayı biliyordu Önder erkeklerin pis düşüncelerini. O yüzden kardeşinin bir şerefsize meze olmasını istemiyordu.
Namusa düşkündü Önder. Nasıl olmasındı ki küçüklüğünden beri her gün annesinin öğütlerini dinleyerek okula gidiyordu.
Annesinin 'sen kirli olursan karın da kirli olur. Oğlum hiç kelebek bokun üstüne konar mı?' sözlerini ve bunlar gibi bir sürü sözünü dinliyordu.
O yüzden bu yaşına kadar kimseyle yatmamıştı. Aslında Önder 'e kalsa ilk öpüşmesini bile evliliğe saklıyordu o, ama arkadaşları bu hayalini bok etmişti.
Lisedeydi ve her gün arkadaşlarının cinselliğe dair ne yaptıklarını anlatmasını dinliyordu. Bir kaç kere Asaf' la Sanem 'in şiddetli öpüşmeşmelerine de şahit olmuştu. Ama diğerlerinin aksine Asaf ne yaptıysa anlatmıyordu. Her ne kadar sıkıştırsalar da söylemiyor onların da söylememesini istiyordu. O sağlıklı bir erkekti ister istemez etkileniyordu ama yine de evlenmeden biriyle öyle şeyler yapmak istemiyordu.
Bir gün Cengiz ona laf atmış "Sen de bir şey yok daha, yoksa" demiş ve muzip gülüşleriyle Önder 'in alt tarafını işaret etmişti. "Yoksa senin ki fıs mı çıktı?"
O gün o kadar delirmişti ki. Bunun üzerine Semih onun erkekliğinden şüphe ettiklerini söylemişti. Tamam defalarca bu konuda onunla alay ediyorlardı ama hiçbir zaman bu kadar sınırı aşmamışlardı. Gözü dönmüştü Önder' in. Çıldırtmışlardı genç adamı. Defalarca inkar etmesine rağmen 'erkek' olduğunu kanıtlamasını istemişlerdi.
Önder de o sinirle sürekli ona yazan okulun ayar kızlarından birini okulun arkasına çekmiş yer gibi öpmüştü. Sonra kızın kalçasını sertçe sıkmış arkadaşlarına göz dağı vermişti. Bunları yaparken arkadaşları onları izliyordu. Kız izlenilmeyi umursamamıştı zaten tek amacı o anlık aylarca peşinde olduğu çocuğu avucuna almaktı. Öpüşme bittikten sonra ise arkadaşlarına dönüp pantolonundan patlayacak gibi duran şişkinliği onlara işaret etmişti.
Hatırlayınca sinirle inledi Önder. İlk öpüşmesini bok etmişlerdi. Resmen ergenliğin verdiği fevrilikle hata etmişti. Kendini kanıtlamak istemişti. Erkekliğini kanıtlamak için adamlığından olmuştu. O gün eve nasıl gittiğini bilmiyordu. Saatlerce ağlayıp üzülmüştü. Artık kirlenmişti. Arkadaşları daha da aklına girmiş bir kere kirlendin demişti. Ama o sadece hayatına giren kızlarla en fazla öpüşüp bir kaç dokunuştan ileri gitmemişti.
Hala kendine kızıyordu. Bir kadını ne olursa olsun kendini kanıtlamak için kullanmamalıydı. Şimdi olsa ölse öyle bir şey yapmazdı. Adamlık değildi çünkü bir kadını pis düşüncelere alet etmek.
Sinirle başını ovuşturdu başı çatıyordu adeta. Şu an 'Şuara ne yapıyordur' diye düşündü. Acaba iyi miydi? Onu yüzünden ölecekti. Onun yüzünden sinir krizi geçirmişti onun yüzünden kendini arabanın altına atacaktı.
Kıymetlisiydi Önder ' in. Anne babasının kendisine gösterip kardeşime göstermekdileri sevgi yüzünden vicdan azabı çekiyor o yüzden kardeşinin üzerine titriyordu. Ama tabi ki ayarını kaçırmıyordu. Sevgisini belli ederken onu korkutmaktan da geri durmuyordu.
Biliyordu anne babası kendisine çok düşkündü . Çünkü Önder onlar için mucize bebekti. Ailesi yıllarca denemiş ama çocuk sahibi olamamışlardı. Annesinin hamileliklerinin sonucu hep hüsrandı. Defalarca düşük yapmıştı. Sonra Önder 'e hamile kalınca dünyalar onun olmuştu. Önder' e hamileyken bile düşük tehlikesi vardı. Hatta bir kaça kere neredeyse düşük yapacaktı. Önder, ilk doğduğunda bünyesi sağlam değildi. Yoğun bakımda yatmıştı. Ailesi o yüzden onun üzerine titriyorlardı. Ama Önder hep onlara kızıyordu. Ona gösterdikleri sevgiyi küçük kardeşine de göstermelerini istiyordu.
Aklına takıldı Önder 'in, kardeşi bu kadar masumken o oyunu nasıl yapmıştı. Biliyordu arkadaşlarını evde istemediğini. Sürekli onlar gittikten sonra onlara hakaret ediyor Önder' i çıldırtıyordu. Bir çay demleyip yanına bir şeyler koymak zoruna gidiyordu küçük hanımın. Bir defasında onlara bir daha gelirlerse onları bizaat kovmakla tehdit etmişti Önder 'i. Önder çıldırmıştı. Tabi sonra korkusundan susmuştu. Bir kaç kere babasına şikayet etmişti onları istemediği için. Ama babası tepki vermemişti.
O kafasındaki boşlukları kendince tamamlarken telefonuna gelen mesejla ağır bir küfür mırıldandı.
Gönderen :Cengo
Abi acil bizim parka gel, Şuara olay çıkarttı yine. Asaf kudurmuş köpek gibi Tamer ' e saldırıyor.
Biliyorum çoğunuz Tamer bölümü gibi bölümü gereksiz bulabilirsiniz ama bitirmişken atmak istedim. Yine aynı şekilde bugün diğer bölümü de atacağım.
Sizce Önder bundan sonra ne yapacak?
Umarım beğenirsiniz pırıtcıklar 🧡
Bu arada canımı sıkan bir şey var miniminnacık bir şey. Canlarım ben anlamadım son bölüm voteları 130 küsür falanken ilk bölümler 38 arada dağlar kadar fark var. Diyorum ki eğer olur da beğendiyseniz unuttuğunuz bölümleri kontrol edip( eğer beğendiyseniz gerçekten beğendiyseniz) votelermisiniz.🙈🙈
Bunu bir rica olarak düşünün. Yapmazsanız da canınız sağ olsun 🖤
Sizden kıymetli değil sonuçta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKİDE
Teen FictionAşkı yanlış kişide bulmuştum. Yaptığım hatalar onu bana beni ona itmişti. Hataydı. Yanlıştı. O abimin en yakın arkadaşıydı. Onu abim gibi görmeliydim. Ama neden göremiyordum. Neden onun da beni kardeşi gibi görmesini istemiyordum. Neden kalbim am...