Bölüm 40

34.6K 1.6K 623
                                    

Medya= Xxxtentacion: Jocelyn Folwers

Şokla kapıdan giren kişiye baktım. Halam tek kaşını kaldırıp önce Asaf'a sonra bana baktı. Utançtan kavrulurken şoktan dibimden kımıldayamayan Asaf'ı sertçe itmiştim.

Hem o bunu beklemediği için hem de ben o şokla fazla güçlü itmiş olmalıyım ki sertçe kıçının üstüne düştü. Düşmesine rağmen hala şaşkın bakışları halamdaydı.

Halam başını tehditkarca aşağı yukarı salladı. Bana başıyla kapıyı işaret etti . Bu 'düş önüme ' demekti.

Yutkunup Asaf'a tedirgince baktım. O da bana şokla bakmaya devam etti  . Korkuyla halamın arkasından gittim. Halam annem gibi bana kıymazdı ama o da böyle şeylere çok sıcak bakmazdı.

"Hala ?" Dedim utançtan bir yerime kaçan sesimle. Sonra panikle nefes almadan konuştum."Valla bak bir şey yapmadık. Şeyi şeetti ben de şeyi şeettim. Ondan şeettik "

Sonra nefeslendim. Hiç nefes almadan konuşmuştum. Bu gerçekten beni çok yormuştu. Sonra da ekledim."Valla bir şey yapmadık"

Halam bana doğru döndü. Hafifçe tebessüm etti.  Şu an eve doğru gidiyorduk ama halam durmuştu. "Kızım" dedi gülerek." Tamam birbirinizi seversiniz bilirim "

Utançla başımı yere eğdim. "Ama samanlık köşelerinde buluşmak ne demek ?"

Yanıma gelip yüzümü okşadı. "Siz bir an önce evlenin he mi ?"

Gülerek başımı salladım. O ise kafasını kınayıcı bir şekilde iki yana salladı. "O Asaf seni gözleriyle yiyiyor" . Halama şokla baktım. O ise yüzümü okşarken konuştu. "Valla korkuyorum seni tenhada kıstıracak diye"

Halamın sözüyle kahkaha atmıştım. Asaf'ın kudurukluğu kendini belli ediyordu demek ki.

Halam iç çekip konuşmaya devam etti. "Belki söyleyeceklerim sana cahilce gelecek ama dikkat et güzel kızım "

Gülümsedi . Yüzümdeki eli saçlarıma kayıp saçlarımı okşadı. "Ben bilirim yavrumu" Gururla göğsünü kabarttı. "Benim kızlarım yanlış yapmaz"

Ben de kocaman bir gülüşle karşılık verdim.  O ise başını yine iki yana salladı ."Ama o oğlanlar yok mu o oğlanlar"

Ne söyleyeceğini merakla bekledim.  O ise homurdanarak konuştu. "Kudurmuş öküz gibi geziniyorlar ortada"

Dedikleriyle kıkırtımı dudaklarımdan saldım .  Halam çok anlayışlı kadındı. Ve bana kızmamıştı. Sonra bana sertçe baktı. Korkuyla yutkundum."Ama ben  biliyorum Asaf'a neymiş benim kızımı kuytuda  yakalamak "

Elimi ağzıma bastırıp güldüm. Halam Asaf'ın ciddi anlamda kulağını çekecek gibiydi.

°

Nikah kıyılmış Sermin'i alıp mahalleye gelmiştik. Mahallelinin kınaycı bakışlarına maaruz kalmıştık. Bir kaç kişi hatta gelip babama 'Ayfer'le abimin evlenmesi gerektiğini söylemişti '. Abimin evli olduğunu öğrenince de mort olup gitmişlerdi.

Bu süreçte  Sermin benim odamda yatıyordu. Ben de o yeni gelin olduğu için yatağımı ona vermiştim . Başta itiraz etmişti yerde kendisi yatmak istemişti ama şiddetle karşı çıkmıştım. Sonuçta havalar soğuyordu. Düğünde bir hafta için de olacaktı. Üşütürse abimle yatamazdı . Abimle yatamazsa bana minik minik yeğenler gelemezdi. İçimden haince sırıttım.

Sonra kendime geldim. Halam abimle Sermin'in evlendikten sonra hemen ayrı eve çıkmalarına karşı çıkmıştı. Babam ve annemin gözünün önünde olmalarının daha doğru olduğunu düşünüyordu. Sanırım abimin ona kötü davranmasından korkuyordu. Ben ise ne yapacağımı kara kara düşünüyordum . Abimin odası yan tarafımdaydı ve bir şeyler yapsalar sesleri gelirdi. Anlamıyordum o iş sessiz yapılamıyor muydu?

AKİDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin