Medya=Sanam ft Sanah Moidutty: Dua ❤
Kime sorayım?
Neden böyle?
Dilsiz gibi bu cihan
Mutluluk anlarını nereden bulayım?
Burada zaman bile iz bırakmıyor sanki
Kim bilir kaç dudakta isyan var?
Hayatta bir sürü mesafe
Neden hayaller gözlerde buğulanarak yaşar?
Hayat elimizden kaçıverdiğinde öyle sebepsizce
Ettiğim dualar gökyüzüne ulaşıp
Orada yankılanarak sonsuzlukla cevap buldu.
Ettiğim dualar gökyüzüne ulaşıp
Orada yankılanarak sonsuzlukla cevap buldu.
Nefesler nerede yüz çevirdi?
Hiçbir çıkış yolu gözükmüyor
Kalp atışları nerede kalbi terk etti?
Tekrar tekrar bunu düşünüp duruyorum
Yalnızım burada.
Benimle birlikte yürüyor hatıraların sisi
°
Uyku tutmazken düşüncelere daldı genç adam. Aklına gelen kızın gülüşüydü, kızın bakışı, utanınca yanaklarının kızarışı. Bilerek ona cinselliği ima edip kızı çıldırtıyordu. Çünkü utanmasına rağmen sinirlenmesi ona kızması çok hoşuna gidiyordu genç adamın.
Düşündü genç adam. Bu ateş ilk yüreğine ne zaman düşmüştü?
Ne zaman onun böyle müptelası olmuştu.
Kokusunu düşündü.
İçine çektikçe aklını kaybettiren o kokusunu.
Saçlarını düşündü. Rüzgarda savrulan asi tutamların yüzüne düşmesini, kızın kaşlarını çatup, hırsla o tutamı kulağının arkasına sıkıştırmasını düşündü.
Aklına üşüştü düşünceler. Gerçekten bu kıza ne zaman bu kadar bağlanmıştı?
Ona ilk sarıldığında mı?
Abisinin korkusundan ona ilk sığındığında mı?
Kokusunu içine ilk çektiği anda mı?
Başını iki yana salladı. Her şey çok hızlı gelişmişti. Ama bu hız onu mutlu ediyordu. Kızla sanki 40 yıllık karı kocaymışlar gibi didişiyorlardı.
Kız farkında olmadan ona ilk abi demeden adıyla seslendiğinde içi gitmişti.
Düşündü. Düşündü, düşündü. Gerçekten kız ne zaman zihnini bu kadar istila etmişti?
Kız küçükken sürekli onun peşinde dolandırdı. Ama onun için o zamanlar küçük bir kız çocuğuydu. Onun o küçük yüzünde kocaman parlayan gözlerini daha da büyütüp ona hayranlıkla bakmasını hatırladı. Küçüklükten beri kızın ona ayrı bir ilgisi vardı.
Aklına üşüşen anıyla küfretti.
Yoldan geçiyordu sadece. Duyduğu ağlama sesiyle dikkat kesilmişti. "Bırak beni amca" bu küçük bir kız sesiydi. "Bırak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKİDE
Teen FictionAşkı yanlış kişide bulmuştum. Yaptığım hatalar onu bana beni ona itmişti. Hataydı. Yanlıştı. O abimin en yakın arkadaşıydı. Onu abim gibi görmeliydim. Ama neden göremiyordum. Neden onun da beni kardeşi gibi görmesini istemiyordum. Neden kalbim am...