A hétvége utolsó napja is szemhunyásnyi idő alatt múlt el.Vasárnap Nate és Emily átjöttek hozzánk ahol mind a hatan ott voltunk. Eleinte Emily megszeppent és Joshua sem nézte őket jó szemmel, de miután a kislány közelebb ment, mintha Joshua-ban apai ösztönök jelentkeztek volna és egész nap a kislánnyal játszott ahogy Will is. Nem lehetett elszakítani tőlük őt. Majd vasárnap délután kitalálták, hogy vigyük el Emily-t egy játszóházba. Mondanom sem kell, hogy mennyire röhejesen néztünk ki. Hét felnőtt a sok labda és mászóka között fut egy kislánnyal aki hangosan nevet és visít. Aznap este nálunk aludtak és miután Emily elaludt a nappaliban ültünk le beszélgetni. Nos, a fiúk perceken belül megtalálták a közös hangot bármennyire ellenkezdtek. Olyannyira jóba lettek, hogy Joshua és Will meghívták Nate-t és persze Emilyt a foci meccsükre hétvégén. Már későre járt az idő így mindenki a saját vagy vendég szobájába ment és ekkor történt meg az amire eddig még nem számítottam. Beléptünk a szobába ahol Emily békésen szunyókált. Lerúgott takaróját visszahajtottam rá majd a minket figyelő Nate felé tekintettem. Mosolya ragyogott,szemei csillogtak.
-Mi az?-léptem a férfi elé egy halvány mosollyal az arcomon.
-Annyira felfoghatatlan.-vonja meg a vállát és lenéz a szemeimbe. Olyan közel vagyok hozzá, hogy így még jobban látszik a méret különbség.
-Mi?-simítottam meg az arcát. Szemeit behunyta majd még nagyobb csillogással újra kinyitotta.
-Emily anyukája lelépése után azt hittem már nem leszek képes egy nőt szeretni, mint feleség vagy barátnő és aztán leraktam a telefonom egy sütizőben és a lányomhoz fordultam, ekkor jöttem rá arra, hogy Emily találta meg nekem azt a személyt aki újra boldoggá tett.Emily félénk volt és távolságtartó mindenkivel, de te olyan közel kerültél hozzá ami engem is elkápráztatott. Na meg azok a szemek, amint felnéztél rám azt hittem elájulok.-neveti el magát. Könnybe lábadt szemekkel halkan felkuncogtam. Dús ajkai egyre közelebb kerültek hozzám majd megéreztem forró leheletét a számban. Lágyan csókolt, nem sietett és nem siettetett. Elvált tőlem majd Emily mozgolódására kaptuk oldalra a fejünket.
-Azt hiszem ideje lenne aludni.-bólintott így a kis Emily mellé telepedtünk le. Még elmesélte, hogy a kislány anyukája csak úgy lelépett egy levelet hagyva maga után azzal, hogy már unja a gyereket és ráhagyja,mert talált magának egy Olasz palit és Olaszországba költöznek. Döbbenten hallgattam és nem hittem a füleimnek. Valaki ilyesmire képes? Nem sokkal később pedig egymás szemét figyelve merültünk álomba.
Vasárnap befejeztével a hét még gyorsabban haladt. Reggel egyetemen voltam majd délután háromtól pedig a munkahelyemen. A nap fénypontja az volt mikor Emily futott be az ajtón és az ölelésembe ugrott majd Nate lépet mellém és csókolt meg. Egészen zárásig ott voltak velem majd hazavittek. Néha hozzájuk mentünk, néha pedig hozzánk vagy mindenki haza. A napjaink ütemesen haladtak majd elérkezett a péntek. Nate felhívott, hogy ma nem tudnak bejönni hozzám mivel neki dolgoznia kell és a tesója nem ér rá így senkire se tudja bízni Emilyt úgy, hogy beviszi a munkába. Nem engedhettem így egyetem után én mentem el Emily-ért az oviba majd hozzánk mentünk és ebédet kezdtem készíteni Emily pedig a pulton ült és valami póniról mesélt amikor csengettek.
-Gyere hercegnőm.-vettem az ölembe a kislányt majd ajtót nyitottunk. Jess mosolygott rám majd ölelésbe vont.
-Hát szia. Te vagy az a híres hercegnő?-cirógatta meg az arcát Emily-nek. A kislány először megszeppent majd elnevette magát.
-Emily vagyok.-kuncogott az ölembe.
-Én pedig Jessica és nézd mit hoztam neked.-vett elő egy rózsaszín pónit. Emily nagy mosollyal csodálta a játékot.
-Köszönyöm.-Jessica csak mosolygott majd a konyhába léptünk.
-Na és mesélj mi újság? -ült le a székre a barátnőm.
-Semmi, épp vacsorát csinálok lassan a többiek is megjönnek. Na és veled? Jössz holnap a fiúk meccsére?-érdeklődtem egy pillanatra hátrafordulva. Emily a lábamnál állt és azt szorongatva nézte Jess-t aki a széken ült. Mosolygott bár még mindig szeppent volt.
-Nem hiszem, dolgoznom kell.Viszont az esti after partyra megyek. -vigyorgott a barátnőm. -A fiúk is beugranak, azt mondták kíváncsiak az új tagra és persze a kislányára.-kacsintott a barátnőm.
-Jaj, de jó! Joshua is elég nehéz eset volt, aztán alig bírtam kiszedni az öléből Emilyt.-nevettem el magam.
-Na azt megnéztem volna.Fő állású apukák.-húzta végig a kezét a levegőben. Nevetésben törtünk ki. Jess-nek csörögni kezdett a telefonja. Felvette amikor csengettek. Emily-hez fordultam aki már a széken ülve lógatta a lábát.
-Emily biztos apa jött, beengeded?-kékes zöld szemeivel felnézett rám,mosolyogva bólintott majd az ajtóhoz futott.
-Apaaa!-kiáltott Emily.
-Szia hercegnőm! -hallottam a lépteket a konyha felé majd pár másodperc múlva Nate lépett be fekete öltönyben. Üzletember lévén mindig így jön el délutánonként.-Szia szívem.-nyomott egy puszit az arcomra. -Jó illatok vannak.-mosolyodott el. Emilyt a kezében tartotta aki a játékát nézegette.
-Még szép. Én főzök.-önelégült mosollyal pillantottam felé amin felnevetett. Majd megfordulva megpillantotta a még mindig telefonáló Jesst. A lány idegesen kinyomta majd felállt és a kezét nyújtotta Nate-nek. A férfi elmosolyodott.
-Jó napot! Nate Davis.-mutatkozott be.
-Tegeződjünk. -legyintet Jess.-Jessica Hamilton.-mutatkozott be a lány.
Beszélgetésbe kezdtek én pedig figyelmesen és mosolyogva figyeltem őket. Tudtam, hogy Jess megtalálja majd vele a közös hangot. Alig egy fél óra múlva már a többiek is megjöttek a két focistánkkal együtt.
-Oh ez a finom illat.-szippantott a levegőbe Will.
-Hercegnő!-kapta fel az ölébe Emilyt Joshua. Már meg sem lepődöm.
-Kaja nem is kell?-fordulok a fiú felé.
-Ilyet kérdezel tőlem?-kérdőn összehúzza szemöldökét a fiú.
-Na jó, gyertek enni.-raktam le a tányérokat az asztalra.
Jó hangulatú beszélgetésbe kezdtünk. Evés után a fiúk a hasukat fogva ültek a kanapén. Scarlett mellettem ült miközben én Emily haját fésültem. Jess szaladt be a szobába kezében a telefonnal majd lehuppant a másik oldalamra.
-A fiúk azok.-emelte elém a telefont amin videóchat folyt éppen.
-Az elveszett báránykát is látni?-nevetett fel Justin.
-Fiúk ,egy hete találkoztunk.-ráztam meg a fejem.
-Most azt mondod nem hiányoztunk?-teszi a szívére a kezét Charlie.
-Ugyan már még szép, hogy hiányoztok. A holnapi bulin itt lenni! -emeltem fel a mutató ujjam.
-Alap dolog.-kacsint Blake. Elnevettem magam majd Jess elvitte a többieknek, hogy köszönjenek és, hogy Nate megismerje őket.
Már este 9 óra volt és Emily az ölembe aludt. Átadtam Nate-nek majd elköszöntünk, mivel még haza kell menniük átöltözni így otthon alszanak ma. Fáradtan estem vissza a kanapéra ahol már csak Liam, Scarlett és Jess ült, ugyanis Will és Joshua-nak is el kellett mennie, mert reggel edzésük van és nem akarnak késni. A szemeimre mázsás súly ült és a fejem lecsüggedt majd elnyomott az álom.
---------------------------------------------------------
Sziasztok!
Remélem nem lett nagyon unalmas ez a rész!
Írjátok meg kommentben mennyire kezd izgalmas lenni vagy mennyire nem. Várom a véleményeket! Puszi ❤
STAI LEGGENDO
Látom Őt!
Storie d'amoreHallani a szelet,érezni a nap utolsó sugarait, érzékelni, hogy mögöttem van és látni Őt! Rosa egyszerű és kiegyensúlyozott életett élő kollégista lány, boldog családdal és barátokkal. Ám egy nap betoppan az életébe Ő és fenekestől felforgassa azt. Ő...