42

69 2 0
                                    

Tania dapat rasakan kucupan lelaki semakin kasar ..dengan sekuat tenaga, lelaki itu cuba ditolak menjauh namun kudrat Tania hanya lemah..dia Baru sahaja Cuba memulihkan diri dari kesejukan..tanpa menjangkakan akan berlaku kejadian yang tidak diingini...

"Lllepas....!" Bila kekuatan tidak mampu untuk menandingi kekuatan lelaki itu Tania mengambil pendekatan mudah...dengan sedikit peluang yang Ada Tania mencuba untuk menampar wajah bertopeng lelaki yang memeluknya..

Tamparan pertama ternyata berjaya..

Dengan tindakan tania...lelaki itu mula membaca pergerakan Tania untuk tamparan kedua diwajahnya.bacaan lelaki itu tepat...

.tanpa pengetahuan Tania tangan..tindakan Tania sekali lagi dapat dibaca..sebelum sekali lagi tamparan tangan Tania dapat hinggap diwajahnya ....

Lelaki itu terlebih dahulu dengan tindakan menangkap tangan Tania..tubuh Tania dibawa kebatu Dan tubuh mereka berdua berpelukan erat..

"It's me....!" Sekali lagi ciuman yang penuh bermakna diberikan oleh lelaki itu kepada Tania..

Tania dapat rasakan sesuatu dari ciuman itu....tapi perasaan takut dalam diri berikutan situasi itu buatkan Tania buang segala fikirannya tentang perasaan dalam diri yang muncul...dalam waktu - waktu ifu, Tania cuma fikirkan jalan untuk keluar dari situasi itu....

Selepas beberapa saat ciuman panas...barulah Tania dilepaskan untuk bernafas...keduanya- duanya mengambil pernafasan berat dalam situasi itu..

Tania masih kaku...tidak bergerak seinci..lelaki dihadapannya masih dia tidak pasti...Malam ini perlukah dia menyerah atau sebaliknya.....

Dia amat harapkan Malam itu dia akan kabur..hilang kehidupan untuk dia tidak terlibat dengan kejadian yang berlaku sebentar tadi...
Tania amat berharap..dia tersedar dari Lena yang panjang...Dan segala yang terjadi dalam hidupnya adalah mimpi...

Tangan lelaki kasar memegang wajahnya dengan tubuh Badan lelaki itu menekan tubuh Tania kebatu untuk tidak bergerak..segala pergerakan Tania dihalang..

Perlahan - lahan Topeng wajah Tania dibuka...Tania hanya kaku dalam kegelapan dengan tiada sebarang reaksi menghalang..hanya yang mampu Tania hanya berserah untuk segala yang terjadi Malam ini akan segera berakhir...walaupun apa kesimpulan yang àkan terjadi nanti..

Pandangan wajah Dan Mata Tania dialihkan pandangan ke bawah...dia terlalu penat untuk berlawan lagi...

" I love you...I Love you....love u...love u. Tania..

Sebaik nama Tania disebut....Tania membulatkan Mata....walaupun suasana Malam yang gelap Dan sejuk....Tania dapat rasakan lelaki dihadapannya adalah seseorang yang dia kenali...

.....love you.....suara Husky seseorang membuatkan Tania dalam kejutan..Anak Mata tajam melihat kearah Topeng yang membaluti wajah lelaki dihadapannya..

Perlahan - lahan Topeng dibuka...bila suasana sunyi membaluti kedua - duanya..

Sebaik wajah lelaki itu dilihat dalam kesamaran...Tania mengalirkan air Mata... Johan....segala perasaan takutnya sebentar tadi menghilang..bertukar dengan senyuman.

Kali ini Tania dapat rasakan sesuatu terjadi dalam hati....dia amat gembira dengan kehadiran Johan disitu...dalam Masa yang sama Tania teresak- esak dalam tangisan...keterujaan Tania menerima penyelamat dirinya Malam itu buatkan Tania merenung Johan lama..sebelum wajahnya disembamkan dengan ciuman kearah suaminya.." Saya sayangkan awak Johan...I love You, sambil beberapa Kali anggukan diwajah Tania bersama tangisan..

TENANG..Where stories live. Discover now