45

73 1 0
                                    

Betul  kata orang Mata lelaki ini sukakan sesuatu benda yang Cantik...sealim - alim seseorang lelaki ...Islam Hanya membenarkan Mata lelaki itu melihat keindahan Dan kecantikan seorang wanita dipandangan matanya dengan hanya sekali kerlipan pandangan..

Pandangan kedua...ia adalah satu dosa..

Sekali pandangan???

...tapi Johan, Cara Johan lihat kearah Joanna.buatkan hati Tania sakit, sakit hingga terasa nak mati, bagai dihiris halus dengan pisau tajam..menusuk hampir me dalam..perit.

Dan pertama Kali perasaan itu hadir dalam hidup Tania sakit hinggakan kesakitan itu tidak dapat diluah, hanya gengaman tangan Tania yang mengengam erat Jari jemari hinggakan kuku tersentuh dengan kulit..

Tapi kesakitan itu tidak dapat menghapus kesakitan dalam dada Tania..

Pandangan Mata Tania tepat melihat pandangan Mata Johan yang terpukau memandang kearah Tubuh tinggi  Joanna yang sempurna..

Kurus, tinggi Dan kecantikan Joanna yang utama, tubuh wanita itu mempunyai kaki panjang  sempurna seperti model..dengan hanya berbikini di seluruh tubuh..kecantikan Joanna terserlah hingga memukau pandangan Mata Johan..

Aminah hanya tersenyum sinis Dan memberikan isyarat  " Bagus" kepada Joanna dengan isyarat Mata..melihatkan wajah Johan yang terpukau dengan keindahan tubuh Joanna..Aminah puas..sebelum ini rancangan dirinya tidak berjaya..Tapi Joanna...

Gadis itu bijak dalam memainkan peranannya..

" Good Joanna, Tak lama lagi Johan akan tersedar dengan kesilapan dia ..Dan hanya Masa yang Kita perlukan sekarang..

Joanna memandang kearah Aminah membalas pandangan tanpa lirikan Mata memandang ke arah Johan..dengan kehadiran Dan Aura Johan yang memenuhi suasana..Joanna dapat rasakan dengan tubuh Badan yang sempurna..dirinya menjadi perhatian..

Johan! Aminah menyapa Johan tanpa memberikan pandangan kepada Tania disisi..melihatkan keadaan itu Tania melangkah setapak kebelakang..
Ternyata dalam situasi seperti itu, Tania dapat rasakan dia tewas dengan Joanna.Bukan sahaja dari segi Rupa tapi perhatian Johan telah teralih pada yang lain..

" Apa hak aku pada Johan.Aku cuma mencari perlindungan dari dia...disebabkan Munshi." Fikiran Tania serabut berfikir bermacam - Macam alasan  hinggakan segala yang terjadi Hanya dirasakan negatif dalam fikiran Tania..

Perasaan Dan hati Tania ingin melangkah pergi dari situ...Tapi kaki yang masih kematu melihat semua yang terjadi..hanya mampu mendiamkan diri.

Johan! Tania Cuba memanggil, namun suara yang keluar dari mulut Tania tidak keluar...Hanya tangan yang Cuba untuk memanggil, namun Johan telah dibawa pergi oleh Aminah ke satu lokasi...,arah perjalanan menuju ke Joanna..

" Johan! Lihat Joanna, nice,Cantik, bergaya Dan Menarik....dia satu dalam sejuta Johan Dan Mommy rasa tiada sesiapa disini yang boleh tandingi kecantikan Joanna disini..

Well...dia Cinta pertama Johankan..Dan Mommy masih ingat lagi, bagaimana Johan tergila - gilakan Joanna dulu..Disini, tempat ini, Johan Dan Joanna dilamun Cinta..

Johan sampaikan Tak boleh berpisah dengan Joanna beberapa minit...Mommy masih ingat setiap kenangan indah percintaan Johan Dan Joanna...But...kesilapan yang Johan buat kini, Mommy Rasa Johan perlu ubah untuk kebahagian Johan...

Mommy tahu apa yang terbaik buat Johan..Dan untuk itu, Mommy nak Johan Dan Joanna bernikah kembali.. Mommy akan aturkan majlis gilang gemilang untuk Johan...Bersempena Sambutan kembali nya Joanna dalam Keluarga Kita..

Aminah tersenyum Besar dihadapan Johan..Joanna hanya tersimpul - simpul malu dihadapan Johan..Tanpa segan silu, Joanna yang sangat teruja melihat kelakuan Johan yang masih terpaku memandang kearahnya...membuat tindakan yang diluar kawalan dengan memberikan ciuman yang drastik pada Johan..

TENANG..Where stories live. Discover now