Randka w ciemno

5.5K 127 126
                                    

Już tłumaczę o co chodzi! Tak jak mogliście zobaczyć, wbiło mi równe 100 tys. odsłon, za co wam bardzo dziękuję w wielkim zdumieniu. Jednak zmieniając temat, już mówię o co w tym chodzi. Za chwilę przeczytacie... krótki wywiad między mną a trzema postaciami męskimi z tej serii, jednak jak mówi sam tytuł za siebie, nie będziecie moi drodzy wiedzieć z kim rozmawiam, chyba, że sami się zorientujecie. Później tutaj w głosowaniu wybierzecie postać, która wam najbardziej odpowiada z trzech i napiszę z nią oddzielnego one-shota również tutaj. Oczywiście jak będziecie chcieli, wyjawię kim były pozostałe dwie postacie. No to zaczynamy!

Autorka: Witam was serdecznie i dziękuję za przybycie...

Postać numer 3: Przyszedłem bo musiałem. Nie masz się z czego cieszyć.

Postać numer 2: Ja tam się cieszę. - Uśmiecha się - Będę mógł w końcu odetchnąć od zgiełku...

Postać numer 1: Nie moja wina jak żyjesz...Nie ma się czym chwalić...

Autorka: Panowie, proszę o spokój.

Postać numer 1 - z oburzeniem, pokazując na postać numer 2 - Naprawdę nie było nikogo lepszego?! Siedzi za blisko mnie! - Odsuwa się siedząc na krześle, przy okazji nim szurając.

Postać numer 2: Jak tak bardzo Ci to przeszkadza, to śmiało wyjdź! - Podenerwowany 

Autorka - wzdycha - I w jakich warunkach jest dane mi pracować... - Do siebie - Dobrze...

Postać numer 1 - Żadne "dobrze"!

Autorka - wkurzona - Siedź cicho, albo Cię wypatroszę! - rzuca w  niego pobliskim stolikiem 

Postać numer 3 - prycha, widząc jak postać numer 1 milknie od razu, robiąc wcześniej unik

Autorka: Ktoś ma coś jeszcze do dodania? Nie?! Świetnie! - bierze uspakajający oddech - Po kolei... Macie na pytania odpowiadać szczerze i zgadnie z prawdą... To chyba nie jest takie trudne, co?! - Patrzy na postać numer 1, która kręci szybko głową -  Najpierw pytanie do Ciebie... - Patrzy na postać numer 1 - Czy status krwi ma dla Ciebie znaczenie?

Postać numer 1: Matka mówi...

Autorka: Czy ty nie potrafisz słuchać? Twoja opinia miała być!

Postać numer 1: Daj mi skończyć! Przepraszam... - Patrzy jak autorka sięga po patrzy na pobliskie krzesło - Po części tak. Czysta krew świadczy o statusie i o tym czego możemy się po tej osobie spodziewać...

Autorka: To samo pytanie do Ciebie...

Postać numer 2 - Nie ma dla mnie żadnego znaczenia.

Autorka - A ty? Jaką masz opinię na ten temat?

Postać numer 3 - Liczą się ambicje, chociaż jest ona ważna.

Autorka: Jaki lubisz typ dziewczyny? 

Postać numer 2: A kto powiedział, że je lubię? Nie no żartuje. Urocz... miła i serdeczna... no i oczywiście, żeby była w stanie wytrzymać z moją rodziną...

Postać numer 1 - Kpiąco - Klan rudych...

Autorka: Za chwilę stąd wylecisz... - Mówi niby do siebie, przekartkowując kartki w notesie -  Postać numer 3, a co z tobą?

Postać numer 3: Nie interesują mnie. - Przekręca oczami, widząc wzrok autorki - Ważne, żeby była inteligentna i dobra w czarach... i nie była tandetną idiotką, jakich teraz mało...

Autorka - A ty? Jaki jest twój typ?

Postać numer 1: Rozsądne...Ładne...Zabawne, ale w taki mądry sposób... no i... 

Autorka: Tobie już podziękujemy. - Przerywa mu. - Ostatnie pytanie. Czego w sobie najbardziej nie lubisz? I pytanie kieruję do Ciebie.

Postać numer 3: Niczego. Nie widzę w sobie żadnych wad.

Autorka: A ty?

Postać numer 2: Znajdzie się kilka rzeczy, jednak nie chcę o tym rozmawiać... przecież każdy coś w sobie nie lubi, prawda? Nie ma ludzi idealnych.

Autorka - Odchyla się na krześle, wyczekująco patrzy na Postać numer 1 - A ty Postać numer 1?

Postać numer 1 - Przełyka nerwowo ślinę - Jetem czasami... ale tak tylko czasem... niemiły. Się mi zdarza... czasem tak być...

Autorka: Na dziś już koniec. Dziękuję bardzo za udział w naszym małym wywiadzie i zobaczymy, który z was zainteresuje największe grono... dziewczyn...

Postać numer 3 - Nie wierzę, że to robię...

Autorka: Nie marudź



Harry Potter boyfrend scenariousOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz