[59.Bölüm)
İlk dönem başlamıştı ve hemen de bitmişti. Zaman çabucak geçiyordu.Ona olan özlemim kat kat artıyordu.
Annemle konuşmuştum.Evlilik işinin bizi çok zorlayacağını söylemiş ve konuyu şimdilik kapatmıştı.
Hiç değilse bu yılı da bitmesini beklememiz gerekiyormuş. Bekleyelim bakalım.
Yavuz ise annemin bu düşüncesini öğrenince kimseye bir şey söylememişti.O sadece annemin onayını istiyordu.Israr etmek ise istememişti.Bilmiyorum .Annem beni dinlememişti. Belki Yavuz konuşsa ikna olur diye düşünmüştüm ama bu sefer de bu buna Yavuz yaklaşmamıştı.
Beklememiz gerektiğine inanmıştı belki de . Ya da halletmesi gereken şeyler vardı.
Yarıyıl tatili denen o zaman aralığını hiç bu kadar çok beklememiştim.
Babaannemi ve annemi ikna ederek valizimi hazırladım hemen. Babamın tabi ki haberi ve onun da izni vardı. Tatilin başladığı ilk günün akşamına bulduğum otobüs biletini elimde salladım.Gece yarısını geçmeden onun evinde olacaktım. Haberi yoktu. Ona güzel bir sürpriz yapmak istemiştim.
Beni görmeye gelememişti.İşleri hep engel olmuştu. Kısıtlı yaptığı telefonları da canımı sıkmıştı.Bana hiçbir şey anlatmıyordu.Canının sıkkın olduğunu anlayabiliyordum. Annemden beklediği onayı da alamamıştı. O gelemiyorsa ben ona gidecektim.
Babaannem ve dedemle vedalaştım.Zamanla samimiyetimizin arttığı komşumuza emanet ettim onları.Olmadığım bu iki hafta da memlekete dönmek istemediler. Burada tek başlarına ne yapacaklardı bir fikrim yoktu.Burayı benimsemişlerdi gerçi.
Dedem benim için taksi çağırmıştı.Taksiye binip ayrıldım yanlarından .
Yolculuğumu keyifli hale getirmeye çalıştım.Kitap okuyup müzik dinledim.Arada bizim kızlarla da konuştum.Saat biraz geç olunca onlarla sohbete ara verdim.Rahatsız etmek istemezdim.Onlar bunun lafını etmezdi ama ben yine de istemedim.Yavuz mesaj atıp durmuştu onlarla konuşurken,bu da etkili olmuş olabilirdi.
Rehberimdeki ismini değiştirmiştim. Olmuştu baya...
Ela Gözlüm: Özledim
Ela Gözlüm:Çalışıyor musun,arayabilir miyim ?
Ben cevap yazmayınca başka bir şey yazmamıştı.Onunla şuan konuşamazdım.Anlardı.Ona yalan söyleyemiyordum.Anlıyordu.Yazışmak daha iyi olacaktı.
Ben de seni özledim.
Bir danem bir şeyler okuyordum.
Sen ne yapıyorsun ?
Ela Gözlüm:Sesini duymak istiyorum
Bir danem bugün biraz yorgunum yarın konuşsak olur mu ?
Ela Gözlüm: Peki
Ela Gözlüm:Bana danem demeyi de bırak.
Ela Gözlüm:Özledim diyorum zalım...
Gerçekten sinirlenmişti.Telefonun ekranına bakıp tebessüm ettim.
Yavuz
Ela Gözlüm: Efendim zalım ?
Aksiyon mu istiyorsun yiğidim ?Yorgunum işte,neden anlamıyorsun?
İlişkimiz kaostan besleniyordu.Hareketli,seviyeli,dur durak bilmeyen bir ilişki...Gülerek attığım mesaja cevap vermesini bekledim.
Ela Gözlüm:Tartışmaya enerjin var ama konuşmaya yok!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Mesafelerimiz
Historia Corta"Bilseydim sana güller yerine karanfiller getirirdim.Tuttuğumuz yas biraz güzelleşirdi."