Epilog
Uneori oricat de mult ai oferi unei persoane nu este indeajuns si singurul lucru pe care-l poti face e sa-i dai drumul. E greu si doare, insa fericirea ta va veni in clipa cand vei vedea persoana pe care o iubesti zambind, sau cel putin asta e ceea ce am invatat in putinul timp in care am iubit-o pe Eveline.
N-a fost o iubire perfecta, si poate nici n-am avut nevoie de asta, insa ceea ce am avut va ramane mereu cu mine, voi lua eu tot pentru a o putea lasa libera. Vreau sa o stiu bine, in siguranta si departe de tot ce tine de trecutul ei, inca mai are timp sa se indeparteze de partile care au distrus-o pana acum, inca mai are timp sa lase totul in urma si sa porneasca din nou de la start.
Apusul de soare tarziu pare mult mai secatuit de culori decat il vazusem vreodata insa continui sa-l privesc rezemat de masina in timp ce astept ca avionul ei sa decoleze. Oamenii vin si pleaca grabiti din aeroport ignorand fiecare intamplare din jurul lor. Privesc ceasul si in cateva minute ea va pleca, gandul facand ca pieptul sa ma doara. Imi trec o mana prin par asteptand cu privirea atintita spre cer.
Am tinut-o mereu langa mine, considerand ca este o persoana ce are nevoie de protectia mea absoluta insa acum am inteles ca trebuie s-o las sa se descurce singura, sa-si urmeze drumul pe care si l-a ales indiferent daca sunt si eu parte din el sau nu. In ziua cand am cunoscut-o parea o pasare ranita pe care eu am inchis-o intr-o colivie avand grija de ea. Am indepartat orice pericol de ea fara sa ma gandesc ca va veni si vremea cand ea va trebui sa plece. Isi va deschide aripile si va zbura atat de sus si de inalt incat n-o voi mai putea vedea, singurul lucru ramas in urma ei fiind locul unde obisnuia sa stea. Nu poti indeparta golul, n-o poti inlocui cu altcineva pentru ca o vei vedea mereu. Barbatii sustin mereu ca nu dau importanta femeilor insa niciodata nu indraznesc sa spuna ca de fapt " pleaca" inseamna un "ramai". Calcam iubirea lor in picioare fara sa ne pese ca intr-o buna zi vor ajunge la limita si vor pleca, abia atunci realizand ca poate ar fi trebuit sa lasam orgoliul si sa le spunem cu adevarat ce simtim.
Femeile sunt precum florile, gingase si frumoase insa odata ce sunt rupte se vor ofilii. Nu conteaza cata apa le vei oferi si cat vei incerca sa indrepti lucrurile daca n-ai stiut s-o pretuiesti doar privind-o o vei vedea uscandu-se-n mana ta. Eu, n-as suporta ca Eveline sa se ofileasca in mainile mele asa ca vreau sa-i dau drumul.
Vreau sa pleci acum si sa devi persoana la care tu visai, vreau sa pleci departe pentru ca doar asa nu te voi cauta, pentru ca doar asa vei avea linistea de care ai nevoie. Si poate suna imposibil acum, dar ne vom vedea intr-o buna zi din nou, atunci vreau sa cred ca floarea pe care eu am lasat-o s-a uscat si sa vad o femeie care sfasie tot ce-i sta in cale pentru ceea ce isi doreste. Atunci vreau sa te vad precum zapada, frumoasa, dar rece.
Avionul se ridica de pe pamant si privesc cum incet dispare din raza mea vizuala. Telefonul meu se inchide odata ce-l izbesc de pamant facandu-l tandari.
- Doar pleaca si nu ma face sa regret ca ti-am dat drumul !
Oamenii spun ca iubirea adevarata ni se arata o singura data in viata, si ca atunci cand o pierzi nimeni si nimic nu poate completa aceasta durere. Niciodata n-am crezut in cuvintele oamenilor, si niciodata n-am sa ma cred insa daca ceea ce spun ei e adevarat vreau ca ea sa fie persoana la care sa ma intorc mereu. Vreau ca Eve sa poarte imaginea femeii pe care am iubit-o ! Vreau ca ea sa fie femeia pe care n-am s-o regret niciodata pentru ca odata ea a fost tot ceea ce am avut nevoie. Scot din buzunarul drept cutia rosie pe care o tin acolo de mult timp si odata ce vad inelul zambesc sters. N-am intentionat niciodata sa ma casatoresc, asemenea rahaturi nu sunt pentru mine, insa am vrut ca ea sa-l poarte, asa lumea stia ca este a mea. " Deci ma vezi ca pe propria-ti proprietate! " . Cuvintele ei imi apar in minte din nou si rad in timp ce masina se indreapta spre o locatie pe care nici eu n-o realizez.
- Preferam mai mult momentele cand ne certam, spun privind locul din dreapta mea.
Imaginea cu ea stand aici a disparut si pare sa fii fost cu ani in urma, ramanand insa intacta-n mintea mea. Inchid cutia lasand-o sa cada pe scaun in timp ce apas pe acceleratie.
Iubirea este un sentiment. Asta stiu. Si mai stiu ca doare ca dracu odata ce acea persoana dispare de langa tine, insa viata nu se termina aici. Uneori indiferent cat de mult incerci pur si simplu nu reusesti si o dai in bara facand persoana din dreptul tau sa ajunga la limita. Si poate ti-a iertat rahaturile de nenumarate ori insa pana si infinitul este un numar finit. Nu te baza pe iubirea oarba a unei persoane pentru ca indiferenta nu se trateaza cu ura,ci cu indiferenta. Cel putin cand esti urat nu esti tratat ca si cum nu ai exista.
Masina se opreste si abia atunci realizez locul unde ma aflu. Inchid ochii pentru cateva secunde rezemandu-mi capul de volan si respirand sacadat. Linistea pare sa fie cea mai ascutita sageata infipta in inima mea si deschid usa fara sa realizez indreptandu-ma spre casa. Mana mea poposeste pe usa veche din lemn si in timp ce bat de doua ori zambesc sters.
- E incredibil ca desi ai plecat continuiS pentru tine ! Soptesc.
Usa se deschide si odata ce acei ochii maslinii ma zaresc lumea pare sa se intoarca cu susul in jos. Si poate c-am pierdut ceva azi.Am invatat ca ea va spune ca te iubeste atunci cand te astepti mai putin intorcandu-ti lumea cu susul in jos facand ca inima ta sa bata neregulat atunci cand se apropie de tine. Am invatat ca n-am nevoie sa cercetez sau biologie atunci cand imi aud inima batand cand sunt cu ea. Este clar ca nu va mai bate daca nu o pot simti in venele mele. Totul este in ADN-ul meu, practic taindu-ti rasuflarea gandindu-te ca nu poti functiona normal fara ea facand parte din tine.
Capruiul ochilor ei ma ajuta sa vad viitorul in timp ce amprentele ei lasate pe pielea mea imi acopera zilele. Amintirea ei va curge prin venele mele facand-o mereu o parte din mine. Acesta este felul meu de a te iubi ! Insa,am mai invatat ca atunci cand o usa se inchide trebuie sa fie un geam deschis. Intr-o buna zi ne vom vedea din nou si in acea zi nu-ti voi mai da drumul, insa acum drumurile noastre se despart. Fii ceea ce vrei sa fii fara sa-ti pese de cei din jur. Devin-o femeia pe care toti s-o admire insa pe care nimeni sa nu indrazneasca s-o atinga. Devino ingerul cazut din rai care a invatat sa controleze iadul !- Mama ! Spun.
CITEȘTI
DNA | Zayn Malik
FanfictionO noapte. A fost suficient ca două lumi total diferite să se ciocnească. Ce se întâmplă atunci când întunericul întâlneşte lumina? Când pericolul e lovit de inocenţă? Când ochii de un căprui întunecat se îmbină cu albastrul sincer? Ea: o fată tim...