Capitolul 52

21.6K 836 78
                                    

Ochii mei se maresc odata ce realizez cine este. Caden, barbatul pe care l-a batut Zayn in cabina mea de la clubul lui Mark. Barbatul superb cu ochi in care te poti pierde usor. Ochii lui imi fixeaza corpul si inghit in sec. Face un pas trecand de Zayn si se apropie de mine zambind. Poarta pantaloni mulati de culoare si o geaca de piele care-i cade perfect pe corp. Parul usor ciufulit oferindu-i acea tenta de baiat rau de cartier. Imi amintesc de Zayn prima data cand ne-am vazut, era la fel.

Isi duce mana la barbie apropiindu-se de mine si examinandu-ma.

- Te-am mai vazut, spune uitandu-se fix in ochii mei.

Picioarele-mi tremura insa nu-i pot da lui Zayn motive sa-mi spuna ca a avut dreptate si ar fi trebuit sa raman acasa. Inghit cu greu nodul din gatul meu si-mi fortez un zambet.

- Probabil m-ai visat, ii spun.

Ochii lui Zayn se deschid mult prea mult intorcandu-se cu fata spre mine. Caden sta doar la cativa centimentri de fata mea si-i pot simti respiratia lovindu-mi fata. Imi ridic privirea pentru a-l analiza. E frumos, trasaturile ii sunt perfect conturate, ochii patrunzatori insa reci, si buze carnoase. Corpul e frumos sculptat, muschii ii acopera mainile insa nu exces, cu toate astea-mi pot da seama de forta pe care o are. Picioarele nu prea lungi insa scoase in evidenta prin pantalonii mulati.

Ranjeste indepartandu-se usor in timp ce Zayn se apropie de mine din nou. Ma priveste incruntat si stiu ca-si doreste sa-mi spuna ceva in acest moment insa apreciez ca nu o face. Privirea lui Caden coboara si urca pe corpul meu constant oferindu-mi o stare de neliniste. Strang puternic mana lui Zayn iar el ma trage la el in brate. Imi rezem corpul de al lui prinzandu-i bratul. Caden zambeste facandu-ma sa tremur din nou. E ceva la el care mi-a atras atentia inca de prima data cand l-am vazut. Buzele lui s-au atins cu ale mele in acea seara cand Zayn l-a batut. Imi pot auzi bataile inimi in timp ce in mintea mea se ruleaza din nou acele momente.

- Ah da, esti micuta chelnerita din clubul lui Mark, te-ai pierdut iubire?

Se intoarce din nou cu fata spre mine parca nevazandu-l pe Zayn. Face un pas spre mine si sunt gata sa-i raspund insa Zayn intervine inainte sa-i spun eu ceva.

- E cu mine, bombane.

- Tu si ea?

Nu, eu si el. Imi rotesc ochii ca apoi sa vad cum lumea se aduna in jurul nostru. Aud zgomotele masinilor cu o mult mai mare intensitate simt bataiile accelerate ale inimilor, aud soaptele mult mai puternic si tip. Dau drumul mainii lui Zayn si cad in genunchi punandu-mi mainile la urechi. Zgomotul e mult prea puternic insa cand privirea mea se ridica pentru cateva secunde nimeni nu pare afectat de asta, nimeni inafara de mine. Muzica-mi bubuie-n creier iar corpul incepe sa-mi tremure. Durerea insuportabila din piept se intensifica mult mai mult decat azi dimineata. Aud soapte, aud cuvinte insa nu le pot dinstinge. Tip din nou si-l vad pe Zayn la acelasi nivel cu mine. Ma striga insa nu inteleg. Mainile lui imi inconjoara corpul insa durerea e mult prea mare. Incep sa tusesc iar sangele tasneste din gura mea pe jos. Vad privirea ingrozita a lui Zayn odata ce vede culoarea de un rosu aprins iesind din gura mea. Lumea se aduna in jurul nostru insa niciunul nu se apropie prea mult. Inchid ochii si vad albastrul sticlos a-i ochilor lui Caden. Ii aud inima cum bate, ii simt atingerile si incremenesc. Incep sa plang insa nu stiu de ce, tip din nou facand ca multimea sa faca cativa pasi in spate. Zgomotele mult prea puternice se aud din nou si-mi apas mainile peste urechi. Tusesc si cantitatea de sange de pe jos se mareste facand intr-un final o balta in fata mea. Corpul imi tremura din fiecare incheietura si mi se face somn dintr-o data. Imi duc mana in dreptul gatului si strang insa nu provoc decat mai multa suferinta. Pieptul ma sageata si incep sa plang mai tare. Deschid ochii si-l vad pe Zayn, tipa la mine insa nu inteleg ce spune sunt mult prea multe sunete. Inchid ochii din nou si-l vad. Caden.

DNA | Zayn MalikUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum