- Din perspectiva lui Zayn -
O durere ucigatoare de cap m-a cuprins imediat cum am devenit constient. Stiam senzatia asta, era "dimineata de dupa". Ceea ce stiu sigur e ca nu îmi mai aduc aminte de nimic dupa ce am baut paharul ala de tequila cu Niall. Am fost si mai surprins, însa, când am vazut ca cineva se foia lânga mine, în patul meu. Deci erau doua posibilitati: ori am baut cu Niall si am fost gay pentru o noapte, ori... cea care era lânga mine era Eve. Am scuturat din cap, vroiam sa alung acest gând. Adica... nu are cum sa fie Eve, eu vreau ca prima noapte cu Eve sa fie alta...
Suvitele-i blonde erau împrastiate pe perna de pe asternut. Apoi s-a ridicat în capul oaselor si nicio trasatura de-a ei nu îmi era cunoscuta. Statea cu spatele la mine, era goala si si-a ascuns fata în mâini.
- Cine esti? am zis eu scurt.
- Mm, chiar nu îti mai amintesti? ma întreaba ea si vine la mine sa ma sarute, dar m-am întors.
- Nu stiu, dar vreau sa pleci.
- Dar...
-Daca tu ma cunosti,atunci stii ca nu repet un lucru de doua ori.
Am dat asternuturile la o parte, mi-am tras boxerii pe mine si am iesit afara din camera. Nu stiam cine e, habar nu am cum am ajuns aici, dar stiam persoana perfecta care îmi putea da explicatiile. Speram doar ca, în timpul saradei asteia, sa nu fi dat ochii cu Eve. Daca m-oi fi întâlnit cu ea si a fost martora la un eventual spectacol în timp ce eu eram beat? Gândul asta ma îngrijora.
Am iesit afara si am lasat-o pe tipa sa se îmbrace, iar eu ma plimbam prin casa, sperând sa dau de Niall. L-am gasit pe canapeaua de la parter, dormind. Am gasit pe masa de lânga un pahar cu apa si i l-am turnat în cap, iar el a tresarit ca ars când s-a trezit. Am asteptat sa plece tipa pâna când sa începem sa vorbim. Dupa ce a plecat, am închis usa si m-am întors la el.
- Ce dracu' s-a întâmplat, de ce sunt toate întoarse pe dos si de ce m-am trezit cu o curva în pat?
Eram mult prea indiscret, dar deja simteam cum adrenalina îmi curge prin vene.
- Este... aaa... este o poveste lunga si nu cred ca vrei sa auzi, zice el plictisit.
I-am dat peste mâna când s-a întins sa îsi ia o tigara. Deja muschii mei erau încordati, si nu stiu cât mai rezistam pâna sa îl iau la bataie.
- Îmi zici acum sau te zdrobesc, am rostit eu clar si raspicat.
A înghitit în sec când a auzit. S-a ridicat si s-a întors cu spatele la mine, pentru a putea sa îmi evite privirea.
- Pai, inspira el si începe, uite, Zayn... habar nu am ce tren te-a calcat, dar tot erai în limba dupa tipa aia... care, apropo, mi-e teama ca n-o s-o aduci în patul tau... si vroiam sa îl vad pe Zayn de acum ceva timp, când beam de spargeam si ne petreceam serile si regulam toate curvele pe care le întâlneam. Asa ca ti-am strecurat câte ceva în bautura,ceva sa nu te afecteze puternic,doar sa te distrezi.
Când a terminat, tremuram din cauza ca eram prea încordat. M-am dus imediat la el, l-am luat de gât si l-am trântit de perete. Eram la acelasi nivel desi, în mod normal, eu eram mai înalt. Îl priveam în ochi si apoi i-am dat un pumn în fata. Stiu ca aveam sa regret mai târziu, dar o furie nestingherita m-a cuprins si nu aveam ce sa fac.
- Un singur lucru spune-mi, gunoiule... Eve a vazut ceva din asta?
- Pai... da... ea... a fost cu noi în club când tu... aaa... ai agatat-o pe blonda si ai plecat cu ea.
Pupilele mele s-au dilatat enorm. Eram orbit de furie, asa ca i-am mai tras înca doi pumni când era înca în picioare, apoi l-am lasat jos si i-am dat doua picioare în burta. Se stergea cu marginea tricoului când eu eram la usa, gata sa plec în cautarea ei.
CITEȘTI
DNA | Zayn Malik
FanfictionO noapte. A fost suficient ca două lumi total diferite să se ciocnească. Ce se întâmplă atunci când întunericul întâlneşte lumina? Când pericolul e lovit de inocenţă? Când ochii de un căprui întunecat se îmbină cu albastrul sincer? Ea: o fată tim...