Capitolul 61

20.3K 839 93
                                    


Melodiile acestui capitol sunt :  Taylor Swift - Safe and sound

                                                         Jason Derulo - Stupid love.

Imi deschid ochii greoi si sunt in camera mea. In vechea mea camera, locul unde am copilarit, unde am crescut, unde-am plans, camera de unde am plecat acum ceva timp. Culoarea albicoasa ma face sa zambesc, a fost mereu culoarea mea preferata. Albul arata puritatea unei persoane, arata sinceritatea sufletului tau, puterea , curajul si totodata sensibilitatea si gingasia. Imi intind corpul usor amortit pe patul moale. In mintea mea lucrurile sunt inca in ceata insa ceva s-a intamplat seara trecuta. Auzindu-l pe Zayn vorbindu-mi m-a trezit. Am avut nevoie de o emotie atat de puternica sa ma aduca inapoi, am avut nevoie doar de el ca sa-mi revin. Cuvintele lui imi apar din nou si din nou in minte si ma trezesc zambind si bagandu-mi fata in perna. Tot ce a spus el e atat de adevarat incat pare ca fiecare cuvant ma loveste. Foc si apa, cer si pamant, intuneric si lumina. Suntem doua lumi diferite, doua legaturi care par atat de slabe cand sunt vazute de cei din jur. Suntem precum soarele si luna. Soarele paraseste cerul pentru a lasa luna sa-si arete frumusetea, priveste din spatele norilor. Se completeaza perfect, asa cum ne completam si noi.

Aseara am inteles cu adevarat ce inseamna puterea cuvintelor, am inteles ce inseamna sa-ti cunosti trecutul, sa cunosti cine esti cu adevarat. Am inteles ca iubirea adevarata nu are nevoie de perfectiune, are nevoie de sinceritate, devodament, incredere. Am inteles ca pot iubi o persoana atat de tare incat as fi capabila sa renunt la ea doar pentru a o vedea cu adevarat fericita. Nu stiu daca ceea ce avem va rezista pentru mult timp insa stiu ca Zayn va ramane mereu in inima mea, stiu ca orice s-ar intampla cu noi il voi purta mereu cu mine. Atunci cand te indragostesti pentru prima data te schimbi pentru totdeauna si oricat ai incerca acel sentiment nu va disparea cu adevarat niciodata, iar persoana care-ti va fi jumatatea pentru totdeauna nu apare in viata ta aducand pace. Acea persoana te face sa-ti pui intrebari, schimba realitatea in care credeai tu, este o persoana care te marcheaza inainte si dupa aparitia lui. Nu e o persoana pe care toata lumea o doreste, acel baiat perfect din reviste, ci un baiat obisnuit care reuseste sa-ti schimbe intreaga parere despre viata.

Telefonul vibreaza in dreapta mea si tresar. Un zambet mi se imprastie pe intreaga fata cand vad numarul lui Zayn pe ecran insotit de un mesaj. Imi musc buza inferioara luandu-mi perna si punand-o peste fata inainte sa incep sa tip. Simt fluturii in stomac pregatindu-se sa devina stoluri de pasari. Deschid mesajul incercand cu greu sa-mi spanesc zabetul in timp ce citesc

"Am sa te iau in seara asta la 9, poarta ceva sexy pentru mine. :)x "

Inghit in sec simtindu-mi inima-n gat. Ma incrunt vazand cuvantul "sexy" si recitesc mesajul de 10 ori inainte sa tip din nou in perna. Imi musc buza atat de puternic incat simt gustul sangelui in gura insa il ignor incepand sa lovesc cu picioarele salteaua. Vreau sa cred intr-un nou inceput, o noua Eve, un nou " noi". Vreau sa cred ca ceea ce am langa Zayn este al meu, ca mereu a fost si mereu va fi al meu. Am fost o persoana diferita acum doua luni, o fata timida care a facut un pas gresit, a furat pentru ca s-a saturat ca ceilalti sa o considere o pierdere de timp. O fata care nu era suficient de puternica sa vorbeasca de fata cu ceilalti oameni de frica ca o vor judeca. Am fost o persoana diferita acum doua zile. O fata destul de curajoasa sa se catere pe un carusel si sa stea atarnata la mai bine de 30 de metri de sol. O fata destul de puternica sa-l infrunte pe Zayn, sa-si infrunte parintii sa faca ceea ce vrea desi pentru scurt timp. Am fost exact ca Zayn. Zambesc gandindu-ma la asta si ma ridic in sezut. Astazi sunt o persoana diferita. Astazi am puterea sa lupt pentru un " maine" mai bun. Astazi vreau sa cred ca sunt la un unison cu cele doua persoanlitati. Vreau sa cred ca sunt destul de puternica pentru a lupta pentru ce-mi doresc, destul de hotarata sa fac ce-mi doresc, si totusi destul de fricoasa cu ceea ce va urma. Vreau sa experimentez fiecare lucru pe care mi-a fost frica sa-l fac.

DNA | Zayn MalikUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum