CAPITOLUL XIII
Usa casei lui s-a deschis usor.Mi-a dat voie sa întru prima,apoi a închis usa rasucind cheia de doua ori în clanta.S-a aporpiat de mine punându-si mâinile pe coapsele mele.Obrajii mei s-au înrosit imediat cum mâna lui mi-a atins fundul.M-am strâmbat,îndepartând-o rapid.A râs,ducându-si barbia în scobitura gâtului meu.Mi-a sarutat partea mai jos de ureche,apoi alunecând mai jos.Un suspin si-a facut aparitia când a atins pielea dintre sanii,însa nu se grabea.Era prima data de când îl cunosc când se comporta tandru,gingas cu pielea mea.Mi-am dus mâinile pe spatele lui tragând câteva linii pe coloana.A mârâit usor la acest ges muscandu-mi lobul urechii.
- Atât de moale. A soptit suav în urechea mea.
Am zâmbit, sarutandu-i obrazul.S-a asezat pe canapea punându-ma pe mine în bratele lui.Mi-a prins barbia facând în asa fel încât ochii nostrii sa se întâlneasca.Mi-am dus mâna pe obrazul lui mângâindu-l usor, a gemut la atingerea mea prinzându-mi coapsele si trântindu-ma pe pat, admirandu-ma câteva secunde afisând un zâmbet larg, apoi presandu-mi corpul sub al sau.Si-a dus mâinile la capetele tricoului meu tragându-l usor în sus.Mi-a sarutat atent bratul înrosit din cauza lui apoi oprindu-se din nou la gât.A tras pielea printre dinti provocându-mi furnicaturi prin tot corpul, sângele pulsând în piele.Gura lui se misca atent pe corpul meu, limba trecând usor peste abdomenul si pieptul meu. Mi-am dus mâna la gura încercând sa nu îi tip numele.Am închis ochii pentru câteva secunde încercând sa îmi calmez respiratia vazând cum s-a oprit fixându-mi o bucata de piele.Maxilarul lui s-a încordat când a vazut o cicatrice pe soldul meu.Desi m-a scapat de bluza de atâtea ori nu îl vazuse pâna acum.S-a îndepartat putin trecându-si degetul mare peste.
- Cine ti-a facut asta? A spus cu o voce joasa.Mi-am pus mâna la ochi încercând sa îmi orpresc lacrimile,respirând greoi din cauza ca el era înca lânga mine. Nu voiam sa vada asta, nu trebuia, stiam ca îsi va iesi din minti. A fost cu mult timp în urma, în acea seara când Dean a încercat sa ma violeze profitând de faptul ca ma drogase. Nu vroiam nici macar sa îmi imaginez ca îl va cauta din nou, stiam ca de aceasta data îl va termina.
-Eve?Raspunde,cine ti-a facut asta?Am înghitit în sec ridicându-ma în sezut.I-am fixat fata observând cum încet nervii lui dispar,prinzându-i apoi ceafa tragându-l mai aproape de mine, si bagându-mi fata în scobitura gâtului sau pentru a-i lasa mici saruturi umede pe piele.
- Te rog Zayn,nu conteaza. A trecut.
Si-a încordat pumnul în jurul corpului meu ,însa s-a calmat imediat cum l-am tras peste mine.Si-a pus mâinile pe deoparte si de alta a corpului meu intensificând sarutul.Mi-am adâncit limba în gura lui, pentru prima data m-a lasat pe mine sa îl domin.Statea pe coate deasupra mea continuând sarutul.Îi simteam caldura corpului prin tricoul lui.Mi-am încolacit pricioarele în jurul taliei lui tragându-l peste mine.A ras usor muscandu-mi buza.Degetele lui au coborât la nasturii pantalonilor mei si desfacandu-i imediat.A tras de ei puternic în jos.S-a ridicat punându-se pe picioare mele si tragându-mi blugii jos.Mi-a desparit picioarele facându-si loc umerilor sai.
Degetele i-au trecut peste slipii mei atent continuând sa ma priveasca.Respiratia mea s-a oprit când degetul sau mare s-a infiltrat înauntrul materialului.Un suspin mi-a iesit printre buze.Mi-am umezit buzele continuând sa îl privesc, era atât de frumos, chiar si între piciarele mele.
-Zayn te rog,nu o face. Am spus lasând o lacrima sa îsi faca aparitia.
Nu eram înca pregatita pentru asta, nu eram sigura daca vreau ca el sa faca asta, pâna la urma ne cunoastem doar de câteva saptamâni. Stiu ca probabil suna ciudat, sau copilaros însa, nu am mai fost atinsa asa, niciodata. Am mai avut prieteni, însa cu niciunul nu am mers atât de departe.
CITEȘTI
DNA | Zayn Malik
FanficO noapte. A fost suficient ca două lumi total diferite să se ciocnească. Ce se întâmplă atunci când întunericul întâlneşte lumina? Când pericolul e lovit de inocenţă? Când ochii de un căprui întunecat se îmbină cu albastrul sincer? Ea: o fată tim...