Sėdėjau valgomąjąme ir abejingu veidu žvelgiau į savo mamą kuri negailėstingai pareiškė, kad mane išsiunčią į privačia Heilrodo internatą tik turtingiems vaikams. Visiškai nesuvokiau kodėl ji taip su manimi elgiasi. Juk visada buvau pavyzdinga dukra, darydavau viską ko ji paprašydavo. Elgiausi kaip ji visada troško, buvau dama. Per tėvų vakarėlius ir pokilius būdavau nepriekaištingai pasitempusi ir rafinuota. O dabar ji pareiškia, kad nori manimi atsikratyti. Tiesiog netekau žado ir žiūrėjau į savo mamą kuri buvo daili ir liekna moteris. Ji turėjo tokius pat tamsius plaukus kaip mano ir tokias pat rudas akis. O dabar be jokio gailęsčio ji mane beveik išmeta iš namų.
-Kodėl, - sušnabždėjau ir stengiausi nepravirkti. –Kodėl taip su manimi elgiesi?
-Viola, - susitvardė mama ir padėjusi ant stalo servetėlę atsistojo. –Mudu su tėvu nusprendėme, kad taip bus geriau.
-Geriau kam?! - Netekusi kantrybės sušukau. –Kodėl taip su manimi elgiaatės?
-Mes žinom apie tavo santykius su Aironu. – Nevyniodama į vatą išrėžė mama ir man atvipo žandikaulis.
-Tai viskas dėl to? Bet aš jį myliu, - vos tvardydama ašaras kalbėjau toliau. –O jis myli mane.
-Viola, tu dar jauna ir tas vaikinas tikrai nėra pats pavyzdingiausias. Jis vagis gal net gi norkomanas. –Išrėžė tėtis ir man to jau buvo gana.
Negalėjau viso to klausytis, tiesiog pakilau nuo stalo ir pradėjau bėgti į savo kambarį. Trenkusi durimis kritau į lovą ir pravirkau. Nenorėjau išvykti ir juolabiau išsiskrti su Aironu. Jo tėvai nebuvo turtini, tėvas amžinai gerdavo ir mušdavo jo mama, o jam tekdavo bėgti iš paskutinių pamokų į darbą kavinėje, kad išlaikytų šeimą. O dabar jis neteks dar ir manęs. Nenorėjau su tuo susitaikyti todėl Iš karto atsikėliau ir pastvėrusi lagaminą ketinau išeiti iš namų. Man nesvarbu, jeigu ir teks dirbti juodą darbą, bent jau būsiu laiminga su vaikinu kuris mane myli. Tačiau mano pabėgimui sutrukdė Šonas.
Metais vyresnis brolis nesibeldęs įėjo į kambarį ir atsirėmęs į duris žvelgė į mane. Tamsūs plaukai ir rudos akys. Kaip visada vilkėjo juodą mėgstinį ir tamsius džinsus. Jis jau trejus metus mokėsi toje mokykloje ir visada man sakydavau kaip ten šaunu ir nerealu, bet man nereikėjo linksmybių, man reikėjo tik Airono.
-Ką sugalvojai, Viola? –Paklausė jis ir prisiartino prie manęs.
-Jeigu pabėgsiu dabar gal būt manęs net nepastebės, - bandžiau apgauti save.
-Liaukis, - brolis pastvėrė už rankos ir nusivedė ant lovos. –Viola, žinau kaip tau sunku, bet nenusileisk iki tokio lygio. Pusę metų pasimokyk ir parodyk, kad jį pamiršai ir tėvai vėl leis tau grįžti.
-Nemanau kad juos tai įtikins.
-Mama neištvers be tavęs nei mėnesio, - jis buvo teisus ir privertė mane nusišypsoti. –Pakalbėk apie tai su Aironu ir viską jam paaiškink, gerai?
Linktelėjau ir apkabinau savo brolį. Jis vienintelis be Airono suprasdavo mane. Tik jam galėdavau išsipasakoti ir jis visada duodavo tikrai gerų patarimų kaip ir dabar tiesiog nepasiduoti tėvų įtakai.
Negaliu patikėti, bet sugebėjau atkapstyti šią istoriją 😱😱😱 bent vienu darbu mažiau😅 pasistengsiu kuo greičiau sukelti visas dalis 😱🤗🤗
YOU ARE READING
Internatas. Klasė - A ( BAIGTA)
RomanceInternatas - Elitinė mokykla kurioje egzistuoja kitokios taisyklės. Šeši išrinkti mokiniai priklausantys klasei A. Talentingi, protingi ir už viską atsakingi. Ema Mongomer, aikštinga blondinė. Viola Heil, - švelni bei jautri mergina. Karolina Saliva...