Kaukšėdama kulniukais ėjau iki Leo kabineto. Šiandien buvo mokytojų diena ir mūsų klasė A už tai buvo atsakinga. Aš tiesiog norėjau, kad viskas eitūsi kaip ir suplanavome. Vyliausi, kad Ema neiškrės ko nors kvailo, iš merginos to buvo galima tikėtis. Tačiau pastaruoju metu ji elgėsi pakankamai padoriai, o ir pakvietė kartu praleisti savaitgalio. To iš jos nesitikėjau, net iš pradžių dvejojau ar turėčiau keliauti, bet dabar buvau visiškai apsisprendusi jog noriu likti namuose. Vyliausi, kad galėsiu žiūrėti savo serialus, valgyti užkandžius bei saldumynus bei ignoruoti visus norinčius su manimi kalbėtis.
Vos man pasiekus Leo kabinetą išvydau ir šalia stovintį Dilaną. Vaikinas vilkėjo paprastus mėlynus džinsus, baltus marškinius ir pilkos spalvos kosiumą. Dėkui dievui, kad dar sugebėjo padoriai apsirenkti, nes kitaip būčiau jam gerai vožusi į veidą. Bandydama ignoruoti besišypsantį vaikiną priėjau prie durų tačiau Dilanas greitai pastvėrė mane už rankos ir prisitraukęs šalia savęs prirėmė prie sienos. Toks jo gestas mane sutrikdė ir tuo pačiu privertė širdį daužytis į šonus. Žvelgiau į tas rudas akis ir bandžiau suvokti ko dabar jam iš manęs reikia, tačiau ta prakeikta jo šypsena vertė mane jaustis nejaukiai.
- Ko nori? – sukandusi dantis įsmeigiau žvilgsnį į Dilaną.
- Ar galim pasikalbėti?
- Dabar? – kilstelėjau antakius į viršų. – Ar nematai, kad neturiu tam laiko? Vos už valandos prasidės pamokos, o dabar paleisk.
Dilanas suspaudė savo lūpas ir mano nuostabai atsitraukė nuo manęs. Akimirką jo veide šmėstelėjo liūdesys, bet greitai jį paslėpęs nusišypsojo. Žinojau, kad tai aš turiu jo atsiprašyti. Tai aš prišnekėjau bjaurių žodžių, bet dabar tam nebuvo laiko.
- Dilanai, - atsidusau ir atsargiai persibraukiau per savo plaukus. – Atvažiuok šiandien vakare ir mudu pasikalbėsime.
- Gerai, - linktelėjo jis atsitraukdamas. – Beje, Leo sode. Mačiau kaip nuėjo su Krisu ir kitais būsimais mokytojais.
- Nuostabu, - sumurmėjau ir pastvėrusi vaikino ranką pradėjau jį tempti paskui save.
Priartėjus prie sodo išvydau visus jau susirinkus. Leo buvo pasitempęs ir vilkėjo tvarkingą juodą kostiumą. Atsidusau iš palengvėjimo suvokusi, bent jau nevilkėjo uniformos, o tai jau gerai. Čia buvo ir Ema. Apskritai buvo keista jog ji nevėlavo ir jos apranga buvo padori. Ji net gi atrodė elegantiška ir visiškai nepriminė maištaujančios paauglės. Viola irgi atrodė gražiai. Nujaučiau, kad prie jos išvaizdos pasidarbavo blondinė. Džiaugiausi jog viskas gerai todėl nuskubėjau prie Leo kuris aiškino kitiems mokiniams ką jie turės daryti.
- Vėluojat, - mestelėjo į mane žvilgsnį Leo. Pavarčiau akis ir paėmiau savo pačios spausdintus lapus.
Leo su Ema dėstys visas keturias pamokas mokytojams. Viola dėstys pirmoms keturioms klasėms dailę, o su kitomis klasėmis užsiims dvi kitos merginos pasikeisdamos. Nikas dėstys muziką su dar dviem vaikinais, o Dilanas mokys kūno kultūros pamokas sujungtas su A, B, ir C klasėms. Kiti mokiniai dėstys likusias pamokas, o man liko literatūra. Teko gerai padirbėti prie Kriso užrašų, bet mintį pagavau.
Išdalinau visiems lapus ir akimirką pažvelgiau į Dilaną. Bijojau susitikimo su juo vakare. Bet žinojau, kad tai bus neišvengiama. Giliai įkvėpusi dar kartą visiems išdėsčiau tai ką visi jau žinojo ir palinkėjau geros dienos. Po keturių pamokų vyks nedidelis koncertas ir geriausių mokinių apdovanojimai. O tuomet ketinome susitikti sode ir šiek tiek atsipūsti, bet nujaučiau po visko aš nebeturėsiu jėgų.
- Gerai jautiesi? – paklausė priėjęs Leo ir aš išsiblaškiusi linktelėjau.
- Taip, man viskas gerai, tik žinai, trūksta poilsio.
- Nepersitempk, - jis spustelėjo mano petį ir patraukė iš sodo.
Nulydėjau visus žvilgsniu ir nutaisiusi dirbtinę šypseną patraukiau kartu su kitais. Po viso šito laukia ilgas savaitgalis, karšta vonia ir ilgas miegas. Apie tai svajojau visa savaitę. Tik reikėjo pranešti Emai, jog persigalvojau dėl kelionės kartu su ja pas jos kambarioke. Dabar man visai nereikėjo draugijos, o tuo labiau irzlios ir pasipūtėliškos Emos. Nors ir atrodė, kad mergina iš ties stengiasi, bet nepaisant to negalėjau jos pamėgti per vieną savaitę. Ji žaidė negarbingai, vis dar pastebėdavau ją koketuojančią su Krisu ir man tekdavo sukandus dantis valdytis. O taip troškau pribėgti ir nutraukti nuo galvos jos plaukus.
Pasiekusi savo klasę paskutinį kartą žvilgtelėjau į Dilaną kuris nenuleido nuo manęs akių ir nedrąsiai šyptelėjau. Vienaip ar kitaip tas susitikimas neišvengiamas ir aš turėsiu pasakyti ką iš tiesų jam jaučiu.
CZYTASZ
Internatas. Klasė - A ( BAIGTA)
RomansInternatas - Elitinė mokykla kurioje egzistuoja kitokios taisyklės. Šeši išrinkti mokiniai priklausantys klasei A. Talentingi, protingi ir už viską atsakingi. Ema Mongomer, aikštinga blondinė. Viola Heil, - švelni bei jautri mergina. Karolina Saliva...