Pirmoji pamoka praėjo be didelių incidentų. Leo man leido pravesti literatūrą, o pats sėdėjo ir stebėjo kaip aš mėgaujuosi kankindama mokytojus. Kita pamoka bus dar smagesnė, dievinau matematiką, bet čia labiau turės pasireikšti vaikinas. Kol buvo pertrauka mokytojai virtę mokiniais linksmai dalijosi įspūdžiais, o kai kuriems net prireikė išeiti į koridorių pakvėpuoti gryno oro. Nujaučiau, kad Krisas vėliau mane prakeiks už duotas užduotis, bet buvo visai miela stebėti kaip jis ir jo tėvas kankinasi.
Dauguma mokytojų stengėsi atkartoti tipinius paauglius. Dvi chemijos mokytojos buvo ryškiai pasidažiusios, vilkėjo kiek trumpus į uniforma panašius sijonus ir marškinėlius. Jos kaip ir kitos moterys ant stalų buvo išsikrovusios kosmetikos priemones, kitos klausėsi muzikos per MP3 grotuvus. Vyrai buvo per daug atsipalaidavę, sušiauštais plaukais, ištaršytais marškiniais bei atlaisvintais kaklaraiščiais. Tai man sukėlė juoką, bet buvau tikra visi pradės panikuoti kai prasidės antra pamoka.Priėjau prie lentos ir kol Leo tikrino būsimas užduotis užrašiau kelias nesudėtingas dešimtos klasės lygtis. Ketinau iškviesti kelis mokytojus ir stebėti kaip jie susimauna, kas gali labiau praskaidrinti dieną nei stebėti sutrikusių mokytojų veidus kurie nė nesuvokia ką daro?
- Gal užrašyk aštuntos klasės, - pasiūlė Leo ir aš pavarčiau akis.
- Na jau ne, tai visiškai lengva, - vyptelėjau ir palinkau prie jo. – Gal tuomet iš viso duokime penktoko lygio užduotis?
- Šaipaisi? – kilstelėjo antakį ir aš įsistebeilijau į jo lūpas. Per ilgai.
- Ne, tik noriu matyti išsigandusius vaikus, - mirktelėjau ir Leo atsitiesė.
Akies krašteliu pastebėjau kaip keli mokytojai mus akylai stebi. Čia buvo trisdešimt mokytojų, žinoma ne visi turėjo tokios laimės pakliūti į šią nuostabią klasę, bet tie kas pakliuvo buvau įsitikinusi prisimins mus iki pat mirties.
Galbūt man ir nepavyks išeiti iš šio internato, bet galėjau paįvairinti atmosferą. Uždėjau rankas ant Leo kaklo ir apkabinusi jį iš nugaros akimis permečiau būsimą testą. Vaikinas akimirksniu įsitempė ir vos matomai pasuko galvą. Nujaučiau, kad jam darėsi nejauku, bent jau maniau tą vieną sumautą sekundę. Kai jo lūpose atsirado vos matomas vypsnis norėjau atsitraukti, bet jo ranka suspaudė mano riešus.
- Ką čia išdarinėji? – sušnabždėjo ir aš apsilaižiau savo raudonas lūpas.
- Smaginuosi, tu?
Jis neatsakė, bet paleido mano rankas ir aš atsitiesiau. Nuskambėjo skambutis ir visi pradėjo rinktis į savo suolus. Iš karto prisiartinau prie Kriso kuris sėdėjo su savo tėvu. Jiedu atrodė panašūs, na bent jau šiek tiek. Nužvelgusi tamsiaplaukį nusišypsojau ir atsisėdau ant suolo krašto.
- Esu tikra nekantrauji prasidėsiančios pamokos. – švelniai sušiaušiau jo plakus ir pastebėjau į mane įsmeigtą direktoriaus žvilgsnį. – Jeigu reikės padėti pasimokyti, aš mielai atrasiu tau laiko.
- Koketuoti su mokytoja nėra labai geras dalykas, Krisai. – staiga atsiradęs Leo, numetė ant jo stalo popierius. – Gali man tekti tave palikti po pamokų.
- Aš ne, - pradėjo teisintis vaikinas, bet Leo jį pertraukė.
- Kad ir kokia graži būtų mokytoja turi prisiminti, kad esi mokinys, - tai pasakęs jis pažvelgė į mane.
- Taip Krisai, - mirktelėjau vaikinui ir atsisukau į direktorių. – Nekoketuok su seksualiomis mokytojomis, nes gali tekti tave pašalinti. Ką pasakytų tavo tėvai tą sužinoję? – nusijuokiau ir atsitraukusi nužvelgiau mokinius.
- Testas, turite penkiolika minučių. – pranešė Leo nueidamas iki pat stalo ir atsirėmęs susidėjo rankas ant krūtinės.
- O dabar kažką pakviesiu prie lentos, - mano veidą nušvietė plati šypsena ir aš nužvelgiau klase.
ESTÁS LEYENDO
Internatas. Klasė - A ( BAIGTA)
RomanceInternatas - Elitinė mokykla kurioje egzistuoja kitokios taisyklės. Šeši išrinkti mokiniai priklausantys klasei A. Talentingi, protingi ir už viską atsakingi. Ema Mongomer, aikštinga blondinė. Viola Heil, - švelni bei jautri mergina. Karolina Saliva...