★Bölüm 1★

873 38 95
                                    

Akiri kanlı günden ve taşı kırdıktan sonra...

Genç bir kız "Aahahha! Seni kutlarım Lucy bir erkek. Bir erkek çocuğun oldu" Bebeğin sağındaki adamla gözleri buluştu "Red. Onun ismi Red olsun canım." Lucy "Tamam Red olsun Allen." Red adama tekrar baktı uzun boylu ve yapılı biri. Kahverengi saçlı ve mavi gözleri ile karizmasını ortaya çıkarıyordu. Red daha sonra Lucy'e baktı mavi saçları ve mavi gözleri ile güzelliğini ortaya çıkaran bir kadındı. Oğlu olduktan sonra içten gülüşü ile güzelliğine güzellik katıyordu. Ren içinden konuştu "Demek ki bu yaşamımda ki adım Red ha..." 

Red doğduktan sonra bir kaç ay geçmişti. Her günü uyumak ve dantianını açmaya çalışıyordu. Red sağa soluna baktığında bir köy evinde olduğunu anlamıştı. Bu iyiydi çünkü mutlu olmak için ideal bir yerdi. Red ara sıra ise taşın dediği hediyeyi düşünüyordu. Ne gibi hediye vermişti? Red bir kaç ayın sonunda pes etmişti bu dünyada gram enerji hissetmiyordu. Enerji hissetmeden nasıl dantianını açabilirdi ki. Ancak içinde 5 adet garip bir şekilde hareket eden şeyleri hissediyordu. Dantianını oluşturmayı bıraktıktan sonra içinde ki sırrı öğrenmeye başladı. Ancak her hangi bir sonuç bulamamıştı. Red 'Acaba farklı bir enerji var olabilir mi?' Red Lucy'nin odaya girmesiyle kapıya doğru baktı. Lucy "Gene çok kötü kokutmuşsun odanı Red! Hadi bakalım halledelim şu işini." içten gülümsemeler ile Red'in altını değiştiren Lucy daha sonra yemek yedirdi. Red ilk başlarda utansa bile artık normal geliyordu.

"Tık Tık Tık Tık."

Dış kapının vurulmasıyla küçük bir kız kapıyı doğru koşarak kapının alt taraftaki kolunu gevşeterek kapının kilidini açtı. Kız "Hoş geldin baba." Allen kapıyı yavaşça iterek "Hoş buldum Hina." kızı kucaklayıp havada bir tur attırdıktan sonra yere geri koydu. Allen "Red ve anne nerede Hina?" Hina kapıyı gösterdi "Red yemek yiyecekmiş. Annem öyle dedi." Lucy kapıdan çıkarak "Sen mi geldin hayatım. Ben de Red'e yemek veriyordum. Daha uyumadı gelin sizde bakın." Hina, Allen ve Lucy tekrar içeri girerek Red'in etrafına toplandılar. Red Hinanın daha 3 yaşında olduğunu biliyordu. Annesinin ve babasının ise daha genç oldukları belliydi. Belki 20lerindeydiler. Red 'Yine yapacak mı acaba?' Red Allen'a baktı. Allen Red'i kucağına aldı "Hoş buldum Red. Nasılsın bakalım küçük adam?" Red Allen'ın gözlerine kadar gelen saçından tuttu ve çekti. Sonra gülümsedi odadakiler Red'in gülümsemesiyle mutluluklarına mutluluk katmışlardı. Allen gülümseyerek acıyan saçını bırakması için yattığı yere geri koydu Red'i. Red anlayarak bıraktı Allen'ın saçını. Bir kaç dakika sonra Red uyuduktan sonra 3lü geri dönerek evlerindeki salona oturdular. Red "İçimde 5 tane garip şey var. Acaba bunlar element olabilir mi? Ancak Hava-Su-Ateş-Toprak olarak ayrılmıyorlar mıydı? Acaba??? Yıldırım olabilir mi?" 

Red doğduktan sonra 8 Ay geçmişti. Red bunca zaman sonra ilk kez heyecanlıydı. Sebebi ise emekleyecekti! Red ellerini tahta zemine koydu. Emeklemeye başladı. Lucy "Canım sen masayı kolla Hina sen de kitaplığı." Hepsi Red başını bir yere çarpmasın diye sivri ve tehlikeli yerleri tutuyordu. Red gördüğü aynaya doğru emekledi. Aynaya geldiğinde oturdu. Kendisine baktı ve gülümsedi. Lucy "Allen bak Red aynada kendine bakıyor." Allen "Ahahah! Evet evet."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin