Hikaye absürt komedi içeriyor. Ciddi bir şey beklemeyin. Sevmeyenleri başka ficlere davet ediyorum arkadaşlar.
Taehyung'un boyunun neden kısa olduğunu sorgulayan olursa o bir Hybrid oğlan, fantastik bir kurgu. Gerçekte var olmayan bir canlı bu yüzden standart boy ortalaması yok.
Ben de düşündüm ve 1.50 olsun insanlara daha az benzesin dedim.Hala anlamayan varsa; elf,fae,hobbit, vampir, kurtadam vs nasıl insana benziyor ama insan değillerse hybrid türler de insan değil. bunlar hayal ürünü yaratıklar, belirli bir standart içinde tutulmak zorunda olduklarını düşünmüyorum.
Keyifli Okumalar🧡
"Tamam, anlaşıldı beş dakika içinde oradayım."
Jungkook telsizi kapatıp yarısı bitmiş sigarasını söndürdü ve arabasına bindi. Aldığı habere göre bulunduğu yere yakın bir alanda silahlı saldırı gerçekleşmişti ve kesin olmamak ile birlikte iki ölü olduğunu düşünüyorlardı.
Söylediği gibi beş dakika kadar sonra olay yerindeydi.
Görünüşe bakılırsa saldırıya uğrayan adam zengin bir iş adamıydı ve suç çeteleriyle sorunları vardı.
Ellili yaşlardaki adamın iki koruması ve şoförü de ölüydü.Jungkook bilgileri görevliden ayrıntılı bir şekilde alırken hasar görmüş lüks arabanın kırık camından gördüğü hareketlenme ile dikkatini oraya verdi.
Sanki.. tüylü sarı bir kuyruk mu görmüştü? Bir kediye yada köpeğe ait olmayacak kadar uzun ve kalın.
Komiserin baktığı yeri fark eden görevli derin bir nefes aldı.
Bunun için azar yiyeceğini zaten tahmin etmişti fakat o sevimli şey ağlayarak sahibini sorduğunda onu arabadan çıkarıp sahibim dediği adamın cesedini görmesini istememiştiOna sahibini bulana kadar o arabadan çıkmaması gerektiğini söylemişti. "Ş-şey.. efendim. O öldürülen zengin iş adamının.."
İnsan yada hayvan her ne olduğundan emin olmadığı için devam etmedi.Jungkook önündeki genç görevlinin yanından geçip arabaya yürüdü. Kırık cam yüzünden içeriyi tam göremiyordu. Kapıyı açtığında gördüğü şey ile birkaç adım geriledi.
Arabanın zemininde bağdaş kurmuş bir şekilde oturan 1.50 boylarında, sarı saçlarının arasındaki küçük sarı tüylü kulaklarını geriye yatırmış iri gözleriyle Jungkook'a bakan Taehyung, kapıyı açıp duran adamlardan artık sıkılmıştı.
"Mrrhh!"
Huysuz bir şekilde mırlayıp yumuşak sarı tüylerin çevrelediği kuyruğunu kapıyı açan Jungkook'un üzerine savurdu.
"Hey! Sakin ol sana zarar vermeyeceğim." Jungkook bu şeyin ne olduğunu elbette ki biliyordu fakat daha önce hiç görmemişti. Yani canlı bir tane. Sadece televizyon da yada internette görmüştü.
Oldukça pahalı yarı kedi insanlardı ve Jungkook'un onları almaya maddi durumu el vermezdi. Öyle olmasa bile almayı da düşünmezdi zaten.
Kendisini duymadığını fark ettiğinde fazla aydınlık olmayan arabanın içinde gözleri ufaklığın kulağındaki siyah kulaklığa takıldı.
Küçük elinde de bir telefon vardı.
Taehyung'un sahibi arabasının önünü kesen arabaları görür görmez çok sevdiği şirin kedisinin kulağına kulaklığını takıp yüksek sesli bir müzik açmış ve arabanın zeminine oturtarak o gelene kadar asla kalkmamasını söylemişti.
Jungkook uzanıp diğerinin küçük ellerinden telefonu kolaylıkla aldı ve müziği kapattı.
"Neden burada oturuyorsun? Kimse seninle ilgilenmedi mi?"
Görevlileri daha sonra bunun için azarlamayı aklına not etti.
Taehyung'un çatık kaşları düzelirken dik duran kulaklarını geriye yatırdı. "Mrrhh~ Sahip gelip Taehyung'u eve götürecek."
Olay yerinde bu küçük şeyden başka canlı kalmadığına göre sahibi de ölmüş olmalıydı.
Arabanın içine uzanıp Taehyung'un itirazları rağmen onu kucağına aldı."Gözlerini kapat. Yoksa sahibin arabadan çıktığın için sana kızar anlaştık mı?"
Taehyung sızlanarak gözlerini kapadığında Jungkook her ihtimale karşı iri elini onun yumuşak saçlarına koyarak başını göğsüne bastırdı.
Olay yerinden uzaklaştırdığında onunla ne yapacağına karar verirdi.
Uzuuun bir aradan sonra geri döndüm.
Bir yılı geçti, hesabım kapanmıştı ve kitaplarımı da kaybetmiştim. Bu eski taekook hikayemi bana SiriuSeverus attığı için yayınlayabiliyorum.Ve bu yeni açtığım hesapta yeni ficler yayınlayacağım. Umarım yine destek olursunuz, güzel yorumlarınızla.
Onlar beni teşvik ediyor,✧\(>o<)ノ✧