-Hongjoong- CINDERELLA

833 61 42
                                    


Dedykacja dla : @patkastyles 

ONE SHOT :

Pomalowałaś się, uczesałaś włosy i  już po kilku  byłaś gotowa na  przyjęcie sylwestrowe, które co roku organizowali państwo Kim. Ty i twoi rodzice byliście na niego co roku zapraszani, więc byłaś na to gotowa już od początku grudnia. Z jednej strony lubiłaś je , a z drugiej nienawidziłaś , bo nikogo tam nie znałaś. Co prawda było tam kilkorga osób  w twoim wieku, ale jakoś nie potrafiłaś się z nimi dogadać. Mimo to wolałaś to niż samotne siedzenie w domu przed telewizorem. 

Kiedy zeszłaś po schodach rodzice już na ciebie czekali przy drzwiach. Razem wyszliście z domu i  wsiedliście do samochodu, które prowadził wynajęty przez twojego ojca , szofer. Ogólnie byliście bogaci, ale bez przesady. Twój tata i mama pracowali w dobrze prosperującej firmie i mieli sporo kontaktów w tych wyższych sferach. Ty natomiast byłaś stażystką w firmie państwa Kim , do których właśnie jedziecie.  Podczas jazdy panowała między wami cisza, która tylko cię uspokajała. Od czasu do czasu przymykałaś oczy i zastanawiałaś się, czy tym razem spotka cię coś miłego, czy może znowu się skompromitujesz... 

W momencie gdy tylko o tym pomyślałaś , samochód się zatrzymał. Dojechaliście pod duży budynek, który praktycznie przypominał pałacyk, albo rezydencje. Zawszę kiedy ty przyjeżdżałaś miałaś takie wrażenie, że miesza tu rodzina królewska. Wyszłaś z auta i po poprawieniu swojej sukni balowej ruszyłaś za swoimi rodzicami.  

Już od razu powitała was służba państwa Kim i oczywiście muzyka , której nie mogło zabraknąć. Kiedy weszliście do środka oczywiście poczęstowano was szampanem i  poprowadzono do stolików. Tam ku twojemu zdziwieniu okazało się, że  twoi rodzice mają miejsce gdzieś dalej, a ty zostałaś zmuszona do siedzenie z młodzieżą. Patrząc na karteczki z imionami i nazwiskami,  parę z nich  już kojarzyłaś, ale jedno obok ciebie było dość ciekawe...

 Patrząc na karteczki z imionami i nazwiskami,  parę z nich  już kojarzyłaś, ale jedno obok ciebie było dość ciekawe

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Kim Hongjoong...- czyżby chodziło o syna właścicieli ?- zapytałaś sama siebie  i  zaraz po tym usłyszałaś i poczułaś za sobą czyjąś obecność

-Zdaje mi się, że w końcu wrócił ze stanów. Skończył studia i wrócił , by przejąć firmę rodziców- usłyszałaś za sobą czyjś obcy głos

Odwróciłaś się i zobaczyłaś za sobą jakiegoś obcego, ale bardzo przystojnego chłopaka. Wyglądał jak książę , ale jego wizerunek był bardziej buntowniczy, co ci się bardzo podobało. Chłopak wyglądał młodo, więc pomyślałaś o tym , że może być on w twoim wieku, albo być tylko trochę starszy. 

-Kim Hongjoong - przedstawił się i z łobuzerskim uśmieszkiem usiadł na przeznaczonym dla siebie miejscu. Zrobiło ci się trochę głupio przez to co zrobiłaś, ale postanowiłaś tego po sobie nie poznać

 Zrobiło ci się trochę głupio przez to co zrobiłaś, ale postanowiłaś tego po sobie nie poznać

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz