Na wstępie tylko powiem, że osóbki, które zamawiały u mnie one shoty będą musiały poczekać. Postaram się pisać je dopiero po świętach , a do świąt będą się pojawiać tu raczej reakcje ( świąteczne)
_________________________
_________świąteczny____maraton__________
KIEDY SPADNIE PIERWSZY ŚNIEG :
MINGI :
Razem z chłopakiem siedzieliście na kanapie pod ciepłem kocykiem. Razem oglądaliście różne filmy na YT, gdy w pewnym momencie zobaczyłaś jak za oknem pada śnieg. Od razu wyszłaś spod koca i objęć chłopaka i podeszłaś do okna. Mingi podążył za tobą wzrokiem i widząc jak pada śnieg otulił się bardziej kocem.
-Mingi , widzisz to ? Pada śnieg- powiedziałaś ucieszona
-Taa i co z tego
-No jak to co ? Może w końcu będą białe święta
-Rok temu też tak mówiłaś- westchnął i tym samym zniszczył twoją nadzieję
SEONGHWA :
Chłopak wracając z wytwórni zauważył jak zaczął padać śnieg i to dość obficie. Jako ,że jechał samochodem nie za bardzo się z tego ucieszył. Seonghwa skupił się na prowadzeniu i dopiero kiedy zaparkował i wyszedł z auta spojrzał na biały puch z uśmiechem. Schylił się i ulepił jedną kule śniegu. Szybkim krokiem wszedł do waszego wspólnego mieszkania i pobiegł do ciebie , by pokazać ci śnieg, który zaczął się topić w jego dłoniach.
-Zobacz co znalazłem na zewnątrz- powiedział
-To śnieg?- zapytałaś zdziwiona, ponieważ nawet nie zorientowałaś się , że pada
-Tak, śnieg... chyba pierwszy i ostatni w tym roku- dodał i wrzucił topniejącą się kule do zlewu i zachował się tak jakby sytuacja z wcześniej nigdy nie miała miejsca
HONGJOONG :
Razem z chłopakiem byliście na spacerze w parku. Szliście bardzo blisko siebie i rozmawialiście ze sobą jak gdyby nigdy nic, gdy nagle coś zimnego spadło ci na nos. Chłopak od razu to zauważył i z uśmiechem na ustach spojrzał w niebo.
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...