- Hongjoong - I'M DREAMING OF U

987 56 10
                                    


Dedykacja dla : @kpopofficial0166

ONE SHOT :

Otworzyłaś oczy budząc się z bardzo dziwnego snu. Jeszcze nigdy nie śmiałaś o czymś tak realnym. Twój sen pokazywał jak stałaś w jakimś obcym ci pomieszczeniu. Każda rzecz, każdy szczegół w tym pokoju był tak dokładny, że spokojnie mogłabyś go narysować , albo zaprojektować w odpowiednim programie. Stając w tym pomieszczeniu słyszałaś szum wody, który dochodził z łazienki. Dokładnie miałaś takie wrażenie jakby ktoś brał tam prysznic. Przez pierwsze sekundy chciałaś tam iść i sprawdzić o co chodzi, ale kiedy dotknęłaś klamki zrezygnowałaś...Miałaś jakieś dziwne przeczucie....

Wstając z łózka starałaś się zapomnieć o tym co ci się śniło. Ubrałaś się, zjadłaś śniadanie i jak zawsze poszłaś do pracy. Pracowałaś w kawiarni jako kelnerka. Dzień ci leciał, a ty zapomniałaś o snie. Wszystko było w totalnym porządku, ale tylko do pewnego momentu. Pod koniec pracy ruch w lokalu był już na tyle mały, że zabrałaś się za sprzątanie. W pewnym momencie, czyszcząc parapety przy oknach, zobaczyłaś idącego chłopaka. Był on ubrany w płaszcz i przez maskę nie widziałaś jego twarzy, ale coś kazało ci się na niego patrzeć. Podążałaś za ni wzrokiem i zapamiętywałaś w nim każdy szczegół jaki tylko mogłaś u niego dostrzec...

 Podążałaś za ni wzrokiem i zapamiętywałaś w nim każdy szczegół jaki tylko mogłaś u niego dostrzec

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Po pracy wróciłaś wyczerpana do domu. Resztkami sił zrobiłaś sobie coś do jedzenia, a później zaczęłaś oglądać telewizję. Zafascynowana dramą, nie usłyszałaś jak ktoś zaczął schodzić po schodach... Dopiero kiedy pojawiły się napisy końcowe, a ty miałaś iść do kuchni, upuściłaś pusty kubek po herbacie i krzyknęłaś z przerażenia

-Kim ty jesteś?? Co ty robisz w moim mieszkaniu ?!- krzyknęłaś patrząc na chłopaka stojącego w progu i oglądającego pamiątkowe zdjęcia zawieszone na pobliskiej ścianie

-To tylko mój pojebany sen- powiedział niewyraźnie pod nosem i jak gdyby nic ominął cię i podszedł do okna

Podniosłaś szybko kubek z podłogi i odstawiając go na stoliku przy sofie podeszłaś do chłopaka. Złapałaś go za ramie i odwróciłaś w swoją stronę. Spojrzałaś mu w oczy. Coś w tym chłopaku było znajomego...Zapach...Jego zapach coś ci mówił. Po kilku chwilach zdałaś sobie sprawę z tego, że ten sam zapach czułaś podczas snu. W pokoju , który ci się śnił też tak pachniało. Nie mogłaś w to uwierzyć, to było bardzo dziwne...

-Kim ty jesteś?- zapytałaś twardo akcentując każde wypowiedziane słowo. Chłopak słysząc złość i lekki strach w twoim głosie, zmarszczył brwi i podrapał się po skroni jakby nic nie rozumiał

-To prędzej ja powinienem cię o to zapytać...Co ty robisz w moim śnie?

Co ty robisz w moim śnie?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz