-Hongjoong-STEP BROTHER

3.6K 105 44
                                    


ONE SHOT :

Dziś był wielki dzień, wielkiej przeprowadzi do nowego domu. Własnie zmieniałaś swoje dotychczasowe życie o 360 stopni. Pewnie ta zmiana od razu wpłynie na twoje zachowanie. Cóż za chwile poznasz swojego nowego ojca, z którym twoja matka jest od roku, ale ty jeszcze ani razu go nie widziałaś. Nieźle co? Wcale nie...byłaś na nią zła i nie ukrywałaś tego. Przez miesiąc się do niej nie odzywałaś a jak już to byłaś wredna na swój sposób. Kobieta czasami mówiła, że ma ciebie dość, ale koniec końców zaakceptowałaś jej wybór i chcesz spróbować się z tym oswoić. 

Podczas jazdy autem  twoja mama mówił jak bardzo się cieszy, że poznała człowieka, który kocha ją bardziej niż mój biologiczny ojciec, który cztery lata temu nas zostawił i wyjechał w Bieszczady, badać glebę. Podróżowanie było dla niego ważniejsze niż my, wiec nic dziwnego, że od nas odszedł... 

-Mam nadzieję, że go chociaż polubisz- powiedziała, a ty tylko wywróciłaś oczami

-Niech się tak nie stara...Skoro cie kocha to nie mam nic do gadania

-No tak, przecież za rok będziesz pełnoletnia i będziesz mogła się stąd wynieść i żyć własnym życiem- westchnęła i spojrzała przez chwile na ciebie- Zapomniałam ci podpowiedzieć o jeszcze jednym...

-Co jeszcze? O tym , że ma jakiegoś bachora, który mi będzie truł dupę?- zapytałaś zirytowana 

-Nie, ale jesteś blisko...- powiedziała , a ty spojrzałaś na nią z uniesioną brwią - Ma syna, starszego od ciebie o rok. Nazywa się Hongjoong i oboje macie podobne charaktery

-Haha nikt nie ma takiego zajebistego charakteru jak ja

-Może faktycznie nie mam racji, ale oboje zareagowaliście podobnie na nasz związek

Po tej rozmowie dojechaliście pod dom pana Kim. Był to dom jednorodzinny i wyglądał na dość bogato urządzony. Ekipa przeprowadzkowa już była na miejscu i od razu zajęli się wypakowywaniem waszych rzeczy. Twoja mama wyszła z waszego samochodu i od razu rzuciła się na jakiegoś mężczyznę, który stał przy bramie. Gdy go pocałowała od razu wiedziałaś , ze to twój nowy "tatuś" Westchnęłaś i zauważyłaś , że niedaleko nich stoi chłopak patrzący na nich z niesmakiem. 

Kiedy tylko go zauważyłaś od razu poczułaś, że jakoś się dogadacie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kiedy tylko go zauważyłaś od razu poczułaś, że jakoś się dogadacie. Otworzyłaś drzwi i wyszłaś z auta. Chłopak to zauważył i od razu zlustrował cie wzrokiem. Podeszłaś do niego i nie wiedziałaś jak masz zacząć z nim rozmowę. Dziwnie się czułaś, bo chłopak nie dość ,że był przystojny to teraz miał być twoim bratem...

-[T.I] , o ile się nie mylę, tak?- zapytał i podał ci dłoń, którą uścisnęłaś

-Tak, a ty to pewnie Hongjoong. Mama mi dopiero przed chwilą o tobie powiedziała- powiedziałaś i uśmiechnęłaś się do niego nieśmiało, bo cie trochę peszył

◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz