Dedykacja dla :@Transformercia (dawno dla ciebie nie pisałam )
ONE SHOT :
Od kilku dni zauważyłaś , że twój najlepszy przyjaciel jakoś dziwnie się zachowuję. Niby był normalny, ale jednak coś ci w nim nie pasowało. Z Seonghwa znałaś się już od dobrych kilku lat. Mieliście wiele wspólnych zainteresowań i pasji, jednak oboje byliście swoim przeciwieństwem. Ty ubierałaś się głównie na czarno, lubiłaś rock i imprezy, a chłopak był raczej cichy, ułożony i spokojny. W zasadzie każdy się dziwił tym , że się przyjaźnicie i wy często też się z tego śmialiście i rozważaliście dlaczego tak jest... Seonghwa jakoś nigdy nie miał ochoty wychodzić z tobą na różne imprezy, domówki czy urodziny waszych wspólnych znajomych. Jak już musiał to robił to bardzo niechętnie i siedział gdzieś w kącie.
Ale jak już wcześniej wspominałam, to się zmieniło. Byłaś bardzo popularna w szkole i miałaś wielu adoratorów. Każdy chciał z tobą pogadać w cztery oczy, a ty nie widziałaś w tym nic złego...Miałaś po prostu dla wszystkich czas, ale to w pewnym momencie zaczęło denerwować chłopaka.
-Cześć Seonghwa ! Co tam?- zapytałaś wchodząc do klasy, w której siedział już chłopak przygotowany perfekcyjnie do lekcji
-Cześć- odpowiedział ci cicho i obojętnie. Przyjrzałaś mu się i dostrzegłaś, że jest czymś przybity
-Coś się stało?- zapytałaś siadając obok niego
-Nie
Wtedy zadzwonił dzwonek i do klasy zaczęli wchodzić inni uczniowie, którzy od razu zaczęli się z tobą witać Seonghwa zacisnął pięść ze złości kiedy widział jak przytulasz innych chłopaków. Był zazdrosny nawet o swojego przyjaciela, który nie ma co do ciebie jakiś większych planów, ale mimo to Seonghwa bał się, że cię straci. Już od dobrych kilku miesięcy się w tobie kocha i kilkakrotnie chciał ci wyznać to co czuję, no ale zawsze pojawiała się jakaś przeszkoda. Chłopak z trudem siedział na swoim miejscu i z trudem starał się opanować swoje emocję. Kiedy wszyscy już zajęli swoje miejsca, spojrzałaś na chłopaka.
-Powiedz mi ,co się dzieję? I nie mów, że nic , bo w to ci nie uwierzę- powiedziałaś kładąc mu dłoń na przedramieniu . Kiedy go tylko dotknęłaś czułaś jak chłopak napiął wszystkie mięśnie
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...