KIEDY JADĄ NA WIEŚ PO RAZ PIERWSZY :
WOOYOUNG :
Chłopak po wyjściu z samochody jak głupi zaczął latać po polach. Wbiegł na pastwisko krów i tarzał się w trawie. W pewnym momencie zwierzęta go zauważył i zaczęły do niego podchodzić. Chłopcy z zespołu zaczęli go ostrzegać przed nadchodzącym stadem krów, a gdy chłopak je zobaczył wyglądał jakby zastanawiał się co to jest. Wtedy jedna z krów zaczęła biec w jego stronę , a przerażony Wooyoung zaczął uciekać do chłopaków. Z ledwością udało mu się uciec, a kiedy emocje opadły wszyscy poczuli od chłopaka dziwnie zalatujący smród. Mingi i reszta gdy to poczuli od razu zauważyli na plecach chłopaka resztki krowich placków.
"To ode mnie ?? "
YUNHO :
Chłopak pojechał razem z tobą to twoich wujków, którzy mieszkali na wsi i mieli dużo zwierząt. Chłopak nigdy nie był w takim miejscu, wiec chciał się z tobą zabrać. Jednak kiedy tylko wyszedł z samochodu i poczuł specyficzny zapach wsi od razu zrobiło mu się nie dobrze. Widząc jak ty nic sobie z niego nie robisz, zacisnął pięść i wyszedł z auta. Było mu ciężko oddychać, ale dla ciebie z tym walczył. Poddał się kiedy zabrałaś go do obory by pokazać mu małe prosiaczki. Gdy tam wszedł nie wytrzymał i podbiegł jak struś pędziwiatr do samochodu i został tam do końca twoich odwiedzin.
"Dziś będę musiał umyć się 4 razy... a ją trzeba wykąpać co najmniej 10"
HONGJOONG :
Chłopak kiedy zobaczył piękne lasy i łąki od razu poczuł się jak w raju. Czuł tu spokój i cisze. Nie przeszkadzały mu zapachy i polubił zwierzęta. Cieszył się , że go tu zabrałaś i chciał wpadać do twoich dziadków częściej. W pewnym momencie kiedy urządziliście sobie piknik na łące , podeszły do was małe gąski z matką. Hongjoong gdy je zobaczył od razu zaczął robić ci z nimi zdjęcia i później prosił cię o to samo.
"Ja nie chce wracać do miasta "
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...