________________________
Wszystko w tym one shocie jest wymyślone i nie radzę brać tego na poważnie
Ps. przepraszam za te zdjęcia, które zobaczycie 😂
____________________________________
Dedykacja dla : @lum_iere
ONE SHOT :
Otworzyłaś oczy i jak się spodziewałaś widziałaś tylko czerń. Woda, która płynęła pod mostem na którym stałaś była tak ciemna i zimna jak twoja dusza. W tej ciemniej otchłani nie było już żadnego światła. Już nic nie dawało ci nadziei. Patrzyłaś w wodę i zastanawiałaś się dlaczego to akurat on musiał odejść. Twoje włosy pod wpływem deszczu przyklejały się do twojej twarzy. Byłaś już cała motka i zmarznięta jednak mimo to dale patrzyłaś w dół.
Zastanawiałaś się co skłoniło chłopaka do tego by stąd odejść. Seonghwa był twoim chłopakiem, kiedyś przyjacielem. Miał wszystko...Urodę, talent, rodzinę, przyjaciół, pieniądze... Nie mogłaś zrozumieć dlaczego skoczył. Nie rozumiałaś tego dlaczego chłopak nie powiedział zostań przy mnie, tylko zostaw mnie i żyj jakbyś mnie nigdy nie znała. Na same wspomnienie tych słów do twoich oczu napłynęły łzy. Starałaś się nie płakać, ale było to za trudne. Strata Seonghwy była dla ciebie najgorszą rzeczą jaka przytrafiła ci się w życiu. Żałowałaś tak bardzo , że w noc kiedy z tobą zerwał , nie pobiegłaś zanim. Może gdybyś to zrobiła on by tutaj nie przyszedł i by nie skoczył...
Uniosłaś swoją głowę i spojrzałaś na chwile w zachmurzone niebo. Przez deszcz, który padał zamknęłaś oczy i pomyślałaś o Seonghwie...Pomyślałaś , że nie dasz sobie rady bez niego. I tak już po jego śmierci straciłaś kontakt z pozostałymi członkami ATEEZ i prace jako stylistka chłopaka. Nie mogłaś już mieszkać w mieszkaniu chłopaka, więc musiałaś wrócić do rodzinnego domu gdzie nie byłaś mile widziana... Twoje życie wywróciło się do góry nogami w momencie kiedy on umarł... Dlatego nie pozostało ci nic innego jak zrobienie tego samego...
Otworzyłaś oczy i bez wąchania zaczęłaś wchodzić na poręcz od mostu. Byłaś pewna tego co chciałaś zrobić...nic cię nie powstrzymywało. Uniosłaś prawą nogę i skoczyłaś... Spadając czułaś pustkę, a kiedy zimna woda cię pochłonęła pozwoliłaś na to by cię zabrała tak samo jak jego. Chciałaś go zobaczyć, więc otworzyłaś swoje oczy licząc na to, że Seonghwa będzie w tym momencie z tobą. Kiedy to zrobiłaś, chłopak naprawdę tu był. Uśmiechał się do ciebie i złapał za twoją mała dłoń. Czułaś jak robisz się szczęśliwa. W końcu po miesiącu go zobaczyłaś....Z uśmiechem na ustach czułaś jak do twoich płuc dostaje się woda, ignorowałaś to , bo byłaś zajęta patrzeniem na Seonghwe, który powoli zaczął znikać. Twoje powieki robiły się ciężkie, lecz nim je zamknęłaś poczułaś czyjś ciepłu dotyk na ciele.
***
Minął rok odkąd Yunho uratował cię przed samobójstwem. Trochę w twoim życiu się pozmieniało. Dzięki pomocy chłopaka znalazłaś pracę i mogłaś się wyprowadzić do nowego małego mieszkania. Jakoś zaczęłaś odzyskiwać radość życia, ale i tak zdarzały się te gorsze dni kiedy przypominałaś sobie o Seonghwie. Właśnie dziś Yunho poprosił cię, byś przyszła do wytwórni, bo musi z tobą porozmawiać. Po pracy od razu tam poszłaś i nie spodziewałaś się tego co przez przypadek usłyszysz.
Przechodząc korytarzem gdzie znajdowało się biuro menagera ATEEZ usłyszałaś bardzo znany ci głos...Głos Seonghwy. Od razu przystanęłaś i patrząc przed siebie starałaś sobie wmówić to, że musiałaś się przesłyszeć. Jednak słysząc ten głos, nie mogłaś...On był zbyt realny by pochodził z twojej głowy. Odwróciłaś się i podeszłaś bliżej uchylonych drzwi i zaczęłaś podsłuchiwać
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...