REAKCJA CHŁOPAKÓW A WASZ PIERWSZY POCAŁUNEK :
JONGHO :
Razem z chłopakiem siedzieliście wieczorną porą na placu zabaw. Wokół was nie było nikogo . Byliście tylko wy i paczka żelek , które jedliście. Chłopak w pewnym momencie poczuł jakieś dziwne ciepło, które zaczęło mu jakoś dziwnie ciążyć na sercu. Chłopak czuł, że właśnie teraz powinien coś zrobić. Odwrócił głowę w twoją stronę i zaczął patrzeć na twoje usta, które teraz, w tej chwili wydawały mu się bardzo zmysłowe. Chłopak zabrał od ciebie paczkę żelek i złapał cię za dłoń. Kiedy na niego spojrzałaś, chłopak zaczął się do ciebie przybliżać i po chwili pocałował cię jak najlepiej umiał.
"A więc to jest te miłe uczucie?"
YUNHO :
Chłopak zabrał cie dziś na przejażdżkę po mieście . Jeździliście bez celu i rozmawialiście na różne tematy. W pewnym momencie chłopak zrobił się jakiś zestresowany i to doprowadziło do małej, głupiej kłótni między wami. Kiedy chłopak zatrzymał się na czerwonych światłach, ty cały czas do niego gadałaś. Chłopak miał już dość twojego biadolenia i by cie uciszyć, szybko cię pocałował. Zrobił to w taki sposób, że gdy skończył , nie wiedziałaś co się między wami zadziało...
"Ucisz się, bo będę zmuszony zrobić to jeszcze raz"
SAN :
Chłopak dzisiejszego dnia zaprosił cie na randkę. Pierw pospacerowaliście po mieście, później chłopak zabrał cię na kawę , a teraz siedzieliście w sali kinowej i oglądaliście jakąś komedie romantyczną, która wam obojgu się podobała. Podczas jednej ze scen San złapał cię za rękę i zaczął sobie wyobrażać wasze przyszłe życie jako para. Spodobała mu się ta wizja i uśmiechnął się przez to pod nosem. Kiedy chłopak odwrócił głowę w twoją stronę i zobaczył jak rumienisz się podczas sceny pocałunku, chłopak nie wytrzymał i musiał cię po raz pierwszy pocałować. Przybliżył się do ciebie i z zaskoczenia zrobił ten pierwszy ruch. Pocałunek był dość długi i słodki.
"Teraz już jesteś moja "
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...