DEDYKACJA DLA OSÓB, KTÓRE SIĘ W OSTATNIM CZASIE ZA MNIE WSTAWIŁY I ROZUMIEJĄ, ŻE KAŻDA KSIĄŻKA NA WATT TO FIKCJA😊 Dzięki wielkie ❤❤❤❤❤
KIEDY PRZYŁAPIESZ ICH NA PISANIU PIOSENKI O TOBIE :
HONGJOONG :
Chłopak od dłuższego czasu nie zaglądał do ciebie i siedział samotnie w swoim pokoju, w którym miał wszystko co potrzebne do grania, śpiewania i komponowania. Nie przeszkadzało ci to, wręcz przeciwnie. Cieszyłaś się, że naszła go wena twórcza i już nie mogłaś się doczekać kiedy chłopak zaprezentuję ci nowy utwór. Mijały dni, a nic się nie zmieniło. Chłopak nie pochwalił się nowym dziełem i przez to zaczęłaś być nieco smutna. Już w sumie chciałaś się go wypytywać o to co tam robi, ale kiedy już otwierałaś usta, on oznajmił , że musi gdzieś wyjść. Wybiegł z pokoju jak z procy, a ty wykorzystując to podeszłaś do biurka pełnym kartek. Zaczęłaś szukać tej najbardziej skończonej, a gdy ją znalazłaś to od razu zaczęłaś ją czytać... Na samym końcu czytania tekstu nie mogłaś powstrzymać łez. Zaczęłaś płakać, bo ta piosenka była o tobie. Nie dowierzałaś, że Hongjoong napiszę o tobie piosenkę i w dodatku tak piękną piosenkę. Kiedy zaczęłaś wycierać łzy, usłyszałaś jak twój chłopak wrócił. Odwróciłaś się i bez słowa poszłaś go przytulić. Chłopak widząc jak płaczesz i czując jak go przytulasz od razu zrozumiał co się stało.
-Mogłem się tego spodziewać..- westchnął niezadowolony, gdyż ta piosenka miała być na inną wyjątkową okazję...
SAN :
Chłopak od kilku minut pisał coś na telefonie. Z początku ci to nie przeszkadzało i nadal oglądałaś film , który aktualnie leciał w tv. W pewnym momencie w filmie rozkręciła się akcja i nie chciałaś, by chłopak ją przegapił, więc zaczęłaś mówić mu by się skupił. San na twoje wołania tylko przytakiwał i kiwał głową. Myślał, że leżąc na jego kolanach nie widzisz co dokładnie robi. Kiedy chłopak dalej był zapatrzony w swój telefon, nie wytrzymałaś i zabrałaś mu urządzenie. Wstałaś z sofy i nie reagowałaś na wołania swojego chłopaka. Postanowiłaś mu schować telefon w szufladzie i gdy praktycznie już miałaś to zrobić, coś rzuciło ci się w oczy. Zaczęłaś czytać notatki jakie san zapisywał i doszło do ciebie to, że była to piosenka, która San napisał z myślą o tobie. Nie zdążyłaś przeczytać jej całej, bo chłopak naglę pojawił się obok ciebie i wyrwał ci telefon z dłoni.
-Teraz na pewno nie skończę tej piosenki ! - powiedział obrażonym , nieco wściekłym tonem i zaczął wychodzić z pokoju , usuwając cały tekst
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...