Dedykacja dla : @Oliwia_Stay
ONE SHOT :
Kolejny ciężki dzień i kolejna nie przespana noc. Od kilku dni nie mogłaś porządnie wypocząć. Przez ciężką sytuację w całym kraju musiałaś pracować przez internet. To wcale nie było wygodniejsze. Miałaś jeszcze więcej pracy niż dotychczas i właśnie przez to często nie spałaś po nocach. Twoje projekty były ważniejsze od twojego zdrowia, ale po kilku tygodniach takiej harówki, powiedziałaś sobie dość.
Postanowiłas wziąć wolne i odpocząć. Odstawiłaś prace na bok i skupiłaś się na sobie. Jednak z czasem kiedy czułaś się już dobrze, a miałaś jeszcze kilka dni wolnego , zaczęłaś pisać pamiętnik na nowej wymyślonej stronie. Zamieszczałaś tam urywki swoich wspomnień , opisywałaś swoje emocje, przeżycia itp. i zawszę na wieczór otrzymywałaś odpowiedzieć na to co napisałaś.... Właśnie na tym działał ten pamiętnik...
Nie wiedziałaś kto tobie odpisywał, Wszystko było anonimowe, ale po kilku tygodniach takich konwersacji byłaś pewna, że piszesz z jednym i tym samym chłopakiem. On też czasami opowiadał ci o swoim dniu, często wspominał o jakiś treningach i tak jak ty mówił ,że czasami ma tego dość. Oboję zbliżyliście się do siebie i staliście się tak jakby internetowymi przyjaciółmi.
Pewnego słonecznego dnia kiedy tylko odesłałaś j projekt do szefostwa postanowiłaś od razu napisać do Yeosanga....Chłopak przedstawił się tobie kilka dni temu, ale w zasadzie to by było na tyle. Nie znałaś jego nazwiska, jego wieku czy adresu. Wiedziałaś tylko co robi w trakcie dnia, co lubi jeść , jaki jest z charakteru i teraz już znałaś jego imię. Bardzo chciałas to zmienić dlatego postanowiłaś zaproponować mu spotkanie. Bałaś się to zrobić, ale musiałaś zaryzykować. Czułaś gdzieś w głębi siebie, że nie możesz przegapić takiej okazji...
Zmobilizowana zaczęłaś pisać wiadomość do chłopaka , a kiedy odpisał byłaś wręcz przeszczęśliwa. Od razu zaczęłaś się szykować do wyjścia, a kiedy gotowa wyszłaś z domu od razu poszłaś do parku gdzie się umówiłaś z chłopakiem. Bałaś się , że Yeosang cię oleje. Siedząc na ławce ciągle tupałaś nogą z nerwów. Rozglądałaś się do okoła, ale nigdzie nie widziałaś jakiegokolwiek chłopaka, który by się rozglądał. W parku było mało ludzi, więc nie mogłaś go przegapić... zasmucona sięgnęłaś po telefon i zaczęłaś znowu do niego pisać, lecz on ci nie odpisywał. Próbowałaś jeszcze kilka razy, ale to też było na nic.
Wróciłaś do domu nie w humorze. Byłaś i smutna i zła. Nie wiedziałaś czy chłopak cię olał specjalnie, czy zapomniał, albo co najgorsze coś mu się stało. Spędzając resztę dnia w domu cały czas myślałaś o Yeosangu. W nocy nie mogłaś spać, a następnego dnia nadal nie miałaś kontakty z chłopakiem. Było ci bardzo przykro, że chłopak tak nagle zniknął. Jednak musiałaś żyć dalej.
Żyłaś z dnia na dzień i coraz mniej myślałaś o chłopaku poznanym w internetowym pamiętniku . Pewnego dnia kiedy tylko zrobiłaś sobie ciepłą herbatę i usiadłaś w salonie na wygodnym fotelu, by zaraz zacząć oglądać poranną telewizję usłyszałaś jak na twój telefon przyszło powiadomienie... Byłaś przekonana , że to powiadomienie jest z twittera , albo z innego portalu społecznościowego , więc nie od razu tak go sprawdziłaś. Włączyłaś telewizor na stacji z wiadomościami i dopiero po tym sięgnęłaś po lezący na stole telefon. Kiedy go odblokowałaś zobaczyłaś powiadomienie z DIARY... Zmarszczyłaś czoło i niepewnie je sprawdziłaś. To był Yeosang, a właściwie bardzo długa wiadomość od niego, którą od razu zaczęłaś czytać.
" Przepraszam , że nie przyszedłem. Bardzo chciałem, ale nie mogłem. Wspominałem cię, że tak jak ty ciężko pracuję i akurat wtedy musiałem zostać dłużej w pracy. To był naprawdę nagły wypadek i jest mi strasznie głupio, że cię wystawiłem. Powinienem zadzwonić, napisać, ale wypadło mi to z głowy. Postąpiłem jak zwykły dupek i wiem co teraz musisz czuć. Mam jednak małą nadzieję, że mnie zrozumiesz chociaż w małym stopniu...."
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...