REAKCJE ATEEZ

2K 52 88
                                    

Dedykacja dla : taka_tam_fanka

GDY POZNAJĄ TWOJE RODZEŃSTWO / TWOICH RODZICÓW :

YEOSANG :

Chłopak razem z tobą spacerował po seulskim parku i aktualnie pisał wiadomość do Mingiego, który miał coś dla niego załatwić. Był tak zajęty pisaniem, ze nie zauważył z daleka  jak ktoś zaczął do was podbiegać. Chłopak dopiero gdy usłyszał twój radosny pisk, schował telefon do kieszeni i zaczął cię szukać wzrokiem. Znalazł cie kawałek przed sobą kucająca i przytulającą małego chłopaka. Chłopak niepewnie podszedł do ciebie i dyskretnie na niego spojrzał...

-A on co zgubił się?- zapytał tak byś tylko ty to słyszała

-To mój brat idioto- odpowiedziałaś wstając i machając do swoich rodziców, którzy stali za chłopakiem. 

Yeosang widząc to odwrócił się i od razu zrobiło mu się głupio. Nigdy jakoś nie przepadał za dziećmi i szczerze powiedziawszy nie był zbytnio zadowolony, ze masz tak małego brata. Od razu zaczął sobie wyobrażać jak w przyszłości będzie zmuszony się z nim bawić. 

" Jak ten bachor zacznie gadać do mnie "bracie", to mu jebnę"

" Jak ten bachor zacznie gadać do mnie "bracie", to mu jebnę"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

WOOYOUNG :

Chłopak siedział u siebie w mieszkaniu i już od jakiegoś czasu nic nie robił tylko zbijał bąki. W pewnym momencie usłyszał dzwonek do drzwi i poszedł w kierunku drzwi by je otworzyć. Gdy to zrobił zobaczył ciebie. Od razu zaczął słyszeć o tym , że jak zawsze jest zapominalski i wgl. Zaczęłaś na niego najeżdżać, ale to miało swój powód. Własnie dziś, a dokładnie za kilka minut twoi rodzice mieli przyjść do niego na kolacje zapoznawczą, a on dwa dni okłamywał cię, że ma wszystko pod kontrolą, a tak naprawdę o tym zapomniał. Kiedy mu o tum przypomniałaś, chłopak zostawił cię samą i szybko pobiegł do pobliskiej knajpy, po jedzenie na wynos. Kiedy wrócił, przebrał się i pomógł ci sprzątać i szykować stół. Kiedy skończyliście od razu usłyszeliście dzwonek do drzwi. Ty poszłaś otworzyć, a Wooyoung nieco zdenerwowany sprawdzał czy wszystko jest okey. Kiedy zobaczył brudną skarpetkę wiszącą na telewizorze, było za późno by ją zdjąć, więc postanowił odwracać uwagę twoich rodziców.

-Dzień dobry, a właściwie dobry wieczór państwu. Bardzo miło mi was poznać...Nazywam się Jung Wooyoung i ...- zaczął mówić i zdawać się mogło, że nie przestanie

- zaczął mówić i zdawać się mogło, że nie przestanie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz