KIEDY DŁUGO NIE WRACASZ DO DOMU :MINGI :
Chłopak przez ostatnie dwie godziny siedział w rwoim mieszkaniu i grał sobie na konsoli. Ciebie nie było, bo byłaś umówiona z mamą na zakupy . Nie wyganiałaś Mingiego do domu, bo myślałaś, że ci szybko to zejdzie. Myliłaś się , po zakuoach mama zaciągnęła cię na obiad i tak leciała już trzecia godzina. Mingi wkurzony kolejną przegraną w grze, spojrzał na zegar i zdziwił się, że nie na cie tak długo. Zaczął do ciebie pisać i dzwonić, ale ty nie odbierałaś. Wtedy chlopak się wystraszył i zaczął wydzwaniać do twojej mamy, która wytłumaczyła mu, że ty aktualnie jesz i telefon zostawiłaś w aucie... Chłopak jak to usłyszał postanowił dać ci nauczkę po tym jak wrócisz do mieszkania...
- Zapamiętaj kochanie, ode mnie telefony się odbiera - powiedział gdy tylko cię zobaczył w drzwiach
WOOYOUNG :
Chłopak zmeczony po treningu wysłał cię do sklepu po coś na kolację. Nie miałaś mu tego za złe i ochiczo poszłaś do pobliskiego marketu. Mając kartę chłopaka, nie oszczędzałaś na pienuadzach i trochę zabalowałaś na zakupach. Wooyoung zauważając, że nie weacałaś od godziny i nie wzięłaś telefonu, postanowił po ciebie iść. Ubrał buty i kurtkę i ruszył dj sklepu, w ktorym od razu cie znalazł orzy kasach. Byłaś obładowana reklamówkami i ledwo co sobie z nimi radzilaś...
"Już nigdy nie puszczę cię samej na zakupy"
YEOSANG :
Dzisiejszego dnia razem z chłopakiem szykowałaś kolacje na dzisiejszy wieczór. W pewnym momencie, zadzwoniła do ciebie przyjaciółka, która zerwała z chłopakiem i potrzebowała twojego wsparcia. Chcąc jej pomóc pojechałaś do niej i się u niej za siedziałaś. Yeosang w tym czasie dokończył kolacje i wszystko przygotował. Czekał na ciebie, ale ty nie wracałaś. Dzwonili do cuebue, ale ty nie odbierałaś, bo wyciszylaś telefon. Chlopak wkurzony i zły na ciebie, sam zjadł kolacje i poszedł spać. Przebudził się kiedy usłyszał jak wchodzisz do domu.
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...