Dedykacja dla : @angu_is
ONE SHOT:
Stałaś w salonie i z niecierpliwością czekałaś na swojego współlokatora, który razem z tobą miał mieszkać na co najmniej rok. Wiedziałaś, że nazywał się Seonghwa i był od ciebie o rok starszy. Oboje ponoć chodzicie na te samą uczelnie i z tego powodu się bardzo cieszyłaś. To był twój pierwszy rok w nowej szkole na studiach i zupełnie obcym mieście. Wszystko było dla ciebie nowe, ale miałaś nadzieję, że po poznaniu chłopaka jakoś łatwiej będzie ci się tu zaaklimatyzować...
W końcu nadeszła ta chwila. Usłyszałaś jak ktoś uruchamia zamek i po chwili drzwi wejściowe zaczęły się otwierać. By nie wyglądać głupio , usiadłaś na sofie i zaczęłaś na niby czytać gazetkę modową, którą już wcześniej zdążyłaś przeczytać podczas lotu do Seula. Chłopak wszedł do środka i rzucił na ciebie okiem po czym westchnął i zaczął przenosić swoje dwie walizki. Kiedy zamknął drzwi i zaczął ściągać płaszcz i buty, postanowiłaś się przedstawić ...
-Cześć, nazywam się [t.i i n] i jestem z Polski... takie małe zadupie w Europie - powiedziałaś oczywiście po koreańsku. Seonghwa słysząc twój brak właściwego akcentu spojrzał na ciebie z lekką kpinom i nic ci nie odpowiedział - A ty to pewnie Seonghwa, mam rację?- zapytałaś starając się jakoś go zagadać
Chłopak tylko westchnął ciężko, co dało ci do zrozumienia, ze chłopak , albo jest zmęczony, albo nie ma ochoty z tobą rozmawiać. Patrzyłaś na niego jak rozglądał się po mieszkaniu i kiedy skupił wzrok na drzwiach od pokoi , byłaś pewna, że zastanawiał się który jest jego...
-Wybrałam tej po prawej. Mam nadzieje, że nie będziesz zły... - zaczęłaś powoli
-Nie robi mi to różnicy - powiedział ponurym głosem i ruszył w stronę pokoju po lewej
Kiedy zniknął za drzwiami razem ze swoimi walizkami, podrapałaś się po czubku głowy i usiadłaś na fotelu obok którego stałaś. Zdałaś sobie sprawę z tego , że Koreańczycy są naprawdę przystojni , ale tak jak mówiły ci inne dziewczyny , które tak jak ty postanowiły studiować w Korei , nie są oni tacy mili jak idole.... Patrząc na drzwi zastanawiałaś się dlaczego chłopak aż tak bardzo cię olał. Było ci smutno z tego powodu, ale postanowiłaś się tym nie przejmować...
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...