KIEDY ZOBACZY CIĘ NAGO PRZEZ PRZYPADEK :
DO WSZYSTKICH :
Dzisiejszego dnia ATEEZ szykowało małą imprezkę, na która byłaś zaproszona. Przebierałaś się w sypialni nie mając czasu na pójście do łazienki, która była zajmowana przez chłopaka. W momencie gdy zaczęłaś się rozbierać twój chłopak skończył się szykować. Chłopak otworzył drzwi i zobaczył cię całkowicie nagą. Na szczęście nie stałaś do niego przodem tylko tyłem, co było , lub nie było na jego korzyść...
HONGJOONG :
Chłopak gdy cię zobaczył , zawstydził się i przez chwile ci się przyglądał. Zaczął drapać się po karku i myślał co ma teraz zrobić. W końcu postanowił jednak wrócić tam skąd przyszedł i odczekać parę minut, byś mogła się ubrać...
"No Hongjoong , gdyby cię wtedy zauważyła to by cię tak skrzyczała...Ale ciałko to ma idealne"
Pomyślał rozmarzony przyglądając się z dumą własnemu odbiciu w lustrze.
SEONGHWA :
Chłopak wychodząc z łazienki od razu zauważył, ze jesteś w trakcie ubierania się. Szybko więc zareagował i zasłonił swoje oczy, by nie patrzeć na twoje ciało i mówiąc byś się pośpieszyła na ślepo wyszedł z waszej sypialni zamykając za sobą drzwi i zostawiając cię w osłupieniu i lekkim rozbawieniu.
" To nic takiego, ale zostanę tu , by nikt przypadkiem nie wszedł do ciebie i cię nie zobaczył "
Pomyślał opierając się o drzwi i patrząc po korytarzu.
YUNHO :
Chłopak otworzył drzwi patrząc na swoje stopy. Kiedy wszedł do sypialni i podniósł głowę od razu zobaczył cię całkowicie nagą. Yunho otworzył szeroko oczy i buzię i po chwili się uśmiechnął.
-Ohh...ale ty jesteś piękna- powiedział ucieszony i zaczął do ciebie podchodzić by cię przytulić
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...