-Seonghwa- GUESS

1.1K 75 46
                                    


_________________________

ZASTANAWIAM SIĘ NAD ODEJŚCIEM Z WATTPADA, TAKŻE WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA ZOSTAJĄ ZAMKNIĘTĘ...

_________________________

Dedykacja dla : @kimmtit_ 

ONE SHOT :

Wreszcie zasłużone wakacje – pomyślałaś z przymkniętymi powiekami. Leżałaś sobie właśnie na leżaku na plaży. Słońce rozgrzewało Twoją skórę, a wokół tylko szum oceanu. Znalazłaś to lekko odosobnione miejsce z niemałym trudem, w końcu Teneryfa była popularnym celem wyjazdów. Z jednej strony od ludzi oddzielał cię tropikalny lasek, a z drugiej skały. Potrzebowałaś ciszy i spokoju, a nie gwaru jaki panował w reszcie miejsc, chociaż nie byłaś pewna czy droga przez las była najlepszym wyjściem. W pewnym momencie słońce przestało świecić. Myślałaś, że to tylko jakaś chmura je na chwilę zasłoniła, więc nawet nie otwierałaś oczu. Poczułaś mokre kropelki na brzuchu i otworzyłaś oczy myśląc, ze to deszcz zaczął padać. Ale nie. Krzyknęłaś odruchowo, gdy zobaczyłaś nad sobą pochylonego chłopaka, z którego włosów leciały na ciebie kropelki wody. Zerwałaś się z leżaka i stanęłaś z jego drugiej strony chcąc, żeby oddzielał ciebie i nieznajomego. Położyłaś dłoń na sercu.


- Matko święta chcesz, żebym padła na zawał?! – wydarłaś się na chłopaka. Uniósł lekko brwi.


- Eee... - zawiesił się.


- Jesteś opóźniony w rozwoju czy co?


Przyjrzałaś mu się uważnie. Nie wyglądał na takiego. W zasadzie to... Cholera przystojny był. Miał blond włosy, mokre od wody i głębokie ciemne oczy. One cię wręcz hipnotyzowały i ciężko ci było oderwać od nich wzrok. Chłopak był dość wysoki i dobrze zbudowany jak na Azjatę. Jego granatowo-zielone kąpielówki zsunęły mu się lekko ukazując jeszcze więcej jego przyprawiającego o westchnienie zachwytu ciała. Nagle przypomniałaś sobie dlaczego najprawdopodobniej nic nie odpowiedział.


- Mówisz po angielsku? – zapytałaś starając się nie brzmieć jak typowi Polacy próbujący mówić po angielsku. Odetchnął z ulgą.


- Już się bałem, że będę musiał się z Tobą porozumieć na migi – zaśmiał się. Byłaś kompletnie oczarowana tym dźwiękiem. – Przepraszam, że cię przestraszyłem.

 – Przepraszam, że cię przestraszyłem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


- W porządku. – Uśmiechnęłaś się lekko.


◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz