Dedykacja dla : Alexandretta01
ONE SHOT :
Wiecie jak to jest, gdy wasza ukochana osoba wyjeżdża na miesiąc i wasz kontakt słabnie przez strefy czasowe, czy takie tam inne zajęcia...Właśnie ty znasz to najlepiej. Od kilku miesięcy chodzić z Kim Hongjoong'em. Liderem znanego kpopowego zespołu o nazwie ATEEZ. Poznałaś go na jednej z imprez , które odbywało się po ich pierwszym występie, na którym zadebiutowali. Byłaś wtedy członkinią jednej z grup tanecznych i tak się jakoś stało, że na siebie wpadliście. Hongjoong był pijany , a ty wcale nie byłaś taka lepsza. Oboję tej nocy nieco przesadziliście z alkoholem i pech chciał, że oboje musieliście iść do toalety. Kiedy ty płukałaś usta Hongjoong wleciał do damskiego kibla i jak gdyby nigdy nic zaczął haftować, strasząc inne dziewczyny. Spojrzałaś na niego z obrzydzeniem, a gdy chłopak się odwrócił od razu poczułaś coś dziwnego.
Hongjoong wytarł usta ręką i skupił na tobie swój przeszywający do samych kości wzrok. Lustrował cię tak jakby miał ochotę się na ciebie rzucić. Nie bałaś się go...Wręcz przeciwnie. Zagryzłaś swoją dolną wargę i czując podniecenie zaczęłaś go nieświadomie kusić. Chłopak westchnął i powoli rozpiął guziki od swojej koszuli. Czułaś jak wam obu zaczyna się to podobać. Hongjoong pewnym siebie krokiem podszedł do ciebie. Agresywnym ruchem złapał cię w talli i przyciągnął do siebie. Czułaś jak w jego spodniach pojawiło się wybrzuszenie, które jeszcze bardziej cie nakręciło. Spojrzałaś w górę i skupiłaś swój wzrok na oczach chłopaka, w których widziałaś tylko żądzę...
-Jestem Kim Hongjoong, a ty?- zapytał zachrypniętym szeptem, który sprawił, że zrobiło ci się mega gorąco
- [t.i]- odpowiedziałaś niewinnie i poczułaś jak chłopak przenosi jedną ze swoich dłoni na twoje piersi. Zacisnęłaś zęby, by nie wydobyć ze swoich ust jęknięcia. Chłopak wtedy zaczął szybkimi ruchami zdejmować twoją bluzkę. Nie dał ci szansy nawet zaprotestować. Po prostu to zrobił...
- O cholera..- powiedział, gdy zobaczył twoje krągłe piersi do połowy zakryte stanikiem.
-To było trochę nie fer...- wyszeptałaś mu do ucha odpinając pasek jego spodni. Hongjoong wypuścił ze swoich ust powietrze, które połaskotało płatek twojego ucha.
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...