Uwaga czytelnicy ! Nie wiem czy wiecie , ale na moim koncie powstała nowa książka DREADFULLY . Pojawiają się w niej chłopcy z ATEEZ dlatego postanowiłam zareklamować te książkę tutaj. Mam nadzieję ,że każdemu się ona spodoba i będziecie nią zainteresowani. Pojawi się tam dużo śmiesznych scen, dużo flirtu i akcji. Opiera się ona na pewnej grze z mojego dzieciństwa i być może ktoś z was będzie wiedział o czym mówię, bo była ona dość popularna. Postaram się was nie zawieść i dodawać tam często rozdziały.
Tutaj macie zwiastun do zachęcenia :
Młoda dziewczyna przeprowadza się ze wsi do większego miasta, by wspólnie z rodzicami zacząć nowe życie. W nowej szkole spotyka kogoś kogo już zna, dzięki temu nie czuję się tu aż tak obca. Dziewczyna nabiera trochę pewności siebie, ale czy to było dla niej dobre? Kiedy na jej drodze staje Hongjoong, buntowniczy chłopak, który jakoś nie specjalnie interesuje się szkołą wszystko się zmienia. Czeka ją wiele przygód...
A tutaj link :
https://www.wattpad.com/1208460725-dreadfully-cz%C4%99%C5%9B%C4%87-1 ( mam nadzieję ,że link zadziała... jeśli nie to zapraszam na mój profil )
Życzę wszystkim miłego dnia :) ,a i przypominam że możecie nadal wysyłać do mnie zamówienia na reakcję i one shoty
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...