Dedykacja dla : Alexandretta01
ONE SHOT :
Piękny słoneczny dzień idealny na spędzenie go na świeżym powietrzu. Spakowałaś książkę do torebki tak samo jak i inne swoje rzeczy, które były tobie niezbędne do wyjścia na spacer. Od raz po spakowaniu się wyszłaś z domu i skierowałaś się do parku. Cały czas byłaś uśmiechnięta i cieszyłaś się wspaniałą pogodą. Kiedy znalazłaś w parku idealne miejsce do siedzenia i czytania książki, z radością poszłaś w tamtą stronę. Usiadłaś i zajęłaś się czytaniem. Nikt ci nie przeszkadzał, ale cały czas czułaś jakby ktoś się na ciebie patrzył. W pewnym momencie oderwałaś wzrok od kartek papieru i zaczęłaś się oglądać do okoła. Własnie wtedy zauważyłaś chłopaka stojącego przy drzewie i obserwującego cię. Chłopak gdy zobaczył jak na niego patrzysz , ukrył się za drzewem , ale nie uciekł. Z początku chciałaś go olać i wrócić do swojego wcześniejszego zajęcia, ale nim to zrobiłaś usłyszałaś wołanie jakieś kobiety...
-Jongho !! Chodź wracamy
Rozglądając się zobaczyłaś w oddali jakąś kobietę, która trochę przypominała ci jakąś opiekunkę. Kiedy ta zniknęła ci z oczu za krzewami i drzewami , wróciłaś wzrokiem do chłopaka, który nadal ukrywał się za drzewem i się na ciebie patrzył. Gdy to robił wyglądał na wystraszonego i nieśmiałego. Mimo , że trochę cię przerażał wróciłaś do czytania. Przewracając stronę poczułaś jak chłopak szubko , ale delikatnie siada obok ciebie i ukradkiem zagląda do twojej książki. Wtedy pomyślałaś , że coś jest nie tak. Zamknęłaś książkę i lekko się do niego odwracając, spojrzałaś na niego z oburzeniem. Chłopak wystraszył się ciebie i odsunął się tak , że spadł z ławki i wylądował na trafie. W jego oczach był strach. Jeszcze nikt nie patrzył na ciebie w ten sposób. Chłopak zakrywał się rękoma jakby bał się, że go uderzysz . Przez chwile pomyślałaś, że przesadziłaś i dlatego westchnęłaś i kiwając głową odwróciłaś od niego wzrok. Nie chciałaś by ktokolwiek się ciebie bał.
-Przepraszam, że cie wystraszyłam- powiedziałaś i kątem oka na niego spojrzałaś
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...