GDY RAZEM RYSUJECIE :
HONGJOONG :
Chłopak przyszedł do ciebie i oboje zaczęliście sobie rysować, kiedy skończyłaś i zaczęłaś się chwalić swoim rysunkiem, chłopak wziął go do ręki. Zaczął mu się dokładnie przyglądać i wyglądał przy tym na naprawdę skupionego. Po chwili spojrzał na ciebie bardzo niezadowolonym i wręcz obrzydzonym wzrokiem...
-Co ? Coś nie tak?- zapytałaś, a chłopak wystawił język i oddał ci twoje dzieło
-Już nigdy nie maluj... To jest okropne- powiedział odsuwając się daleko od twojego rysunku, który wcale nie był taki najgorszy...przynajmniej dla ciebie.
WOOYOUNG :
Chłopak przyniósł wam kartki , kredki, ołówki i różnego rodzaju mazaki. Chłopak z uśmiechem wziął się za tworzenie swojego arcydzieła, a ty nie miałaś pojęcia co możesz namalować. Zaczęłaś mu się przyglądać, a on to zauważył...
-Ej nie podglądaj !- skarcił cię i zasłonił swoją kartę
-Ale ja nie wiem co mam namalować
-Jak to nie wiesz? No mnie oczywiście- powiedział z dumą prężąc pierś
YUNHO :
Chłopak miał ci pomóc w jakimś projekcie do szkoły / na studia. Przyszedł do ciebie i od razu zaczął ci tłumaczyć jak wszystko powinno wyglądać. Chłopak widział jak bardzo się starałaś , ale mimo to twój rysunek nie przypominał tego jaki miał w głowię. W końcu nie wytrzymał i załamany usiadł na kanapę i westchnął zrezygnowany...
-Chyba zrobię to za ciebie, bo ty nie masz do tego ręki- powiedział tak cicho, że prawie tego nie słyszałaś
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...