KIEDY CHŁOPAK ZOBACZY CIĘ NAGO :
JONGHO :
Chłopak pozwolił ci pierwszej skorzystać z łazienki, tylko dlatego, że w głowie miał dzisiaj niecny plan. Chodził mu on po głowie od rana i postanowił go od razu ziścić. Kiedy weszłaś do środka , chłopak podleciał do drzwi i zaczął podsłuchiwać. Słyszał dokładnie jak zdejmujesz ubrania i odkręcasz wodę, na samą myśl o tym jak wyglądasz, zrobiło mu się gorąco. W końcu postanowił wejść do środka. Kiedy zobaczył twoje nagie ciało nie mógł uwierzyć, że będzie od dziś widzieć cię w takim wydaniu częściej
" Ale mam szczęście. Teraz masz mi nie mówić, że się mnie wstydzisz"
YUNHO :
Chłopak sprzątał w swoim pokoju i nie wiedział, ze w tym czasie postanowiłaś iść się wykąpać. W pewnym momencie skończył mu się płyn do mebli i postanowił po niego iść. Płyn oczywiście był w szafce w łazience i od razu chłopak tam do niej wszedł. Z ledwością zobaczył, że stoisz w pomieszczeniu całkiem naga i patrzysz na niego z uniesionymi brwiami i rumieńcami na policzkach. Yunho nie pokazał ci, ze cię zauważył i zabierając płyn, wyszedł i zamknął za sobą drzwi. Dopiero wtedy się zarumienił i uśmiechnął w zboczony sposób.
"Ha! w końcu to widziałem "
SAN:
Razem z chłopkiem wybraliście się na wspólne zakupy. San chciał ci poprawić humor i jednocześnie przygotować cie na coś specjalnego. Chłopak już od kilku miesięcy czuł do ciebie seksualny popęd i miał w końcu porobić coś z tobą ciekawego w nocy. Nie protestowałaś kiedy chłopak zaciągnął cię do sklepu z samą bielizną i wybrał dla ciebie jeden komplet. Grzecznie weszłaś do przebieralni i zaczęłaś się rozbierać. Chłopak myśląc , że już się ubrałaś, wszedł do środka i zobaczył więcej niż chciał.
"No nie! Zepsułem sobie niespodziankę "
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...