GDY KLEPNIESZ GO W TYŁEK :
SAN :
Chłopak sam się o to prosił. Podczas wolnego popołudnia San postanowił sobie trochę poćwiczyć. W salonie rozłożył sobie mate do ćwiczeń i zaczął wykonywać rożne skłony i pompki. Ty siedząc na kanapie i patrząc na chłopaka starałaś się skupić na pracy jaką musiałaś zrobić...Było to malowanie paznokci. Gdy skończyłaś i spojrzałaś przed siebie zobaczyłaś chłopaka jak się do ciebie wypinał. Zaśmiałaś się bezgłośnie i po cichu podchodząc do niego, klepnęłaś go w pośladek. Chłopak nie spodziewając się tego po tobie ,odskoczył jak żaba i patrzył się na ciebie wielkimi jak 5 złotówki oczami...
" Co jej szczelino do głowy?
HONGJOONG :
Chłopak własnie dziś zaprezentował ci nowy układ taneczny. Prosił cie być wyłapywała jego błędy, bo wiedział , że się na tym znasz. Kiedy krążyłaś wokół niego i patrzyłaś jak się wypina, wygina i robi różne taneczne pozy , nie mogłaś się opanować i w którymś momencie klepnęłaś go w tyłek. Chłopak czując to zatrzymał się w bezruchu i z rumieńcami, które próbował ukryć, odwrócił się powoli do ciebie.
-Za co to ?- zapytał kadząc sobie dłonie na pośladkach
-Za nic...- odpowiedziałaś z uśmiechem, który mówił chłopakowi wiele
"Czy ona coś sugeruję ?"
WOOYOUNG :
Idąc parkiem zobaczyłaś swojego chłopaka w otoczeniu swojej siostry i kuzynek. Wszyscy stali w grupie i czekali przed budką z lodami na swoje lody. Postanowiłaś do niech podejść i się przywitać i gdy byłaś już blisko Woo, chłopak nagle się schylił by zawiązać sznurowadło. Robił to wypinając się, więc uśmiechając się złowieszczo podbiegłaś do chłopaka i klepnęłaś go w zadek. Przerażony chłopak krzyknął i w efekcie wystraszenia się upadł na ziemie i cofnął się kawałek dalej. Kiedy ty i jego rodziną zaczęliście się z tego śmiać, chłopak nadal próbował się uspokoić.
" Popierdolona jakaś "
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...