Dedykacja dla : Transformercia (przepraszam, że tak długo musiałaś czekać )
ONE SHOT :
Od kilku miesięcy jesteś juz znaną w całym Seulu projektantką ubrań. Bardo lubisz swoją prace i jesteś dumna z sukcesu jaki osiągnęłaś. Zaczynałaś w małym atalie i bardzo ciężko pracowałaś , ale w końcu ci się udało. Teraz sama jesteś szefową i masz swoich ludzi. Często jesteś zabiegana i nie wiesz w co ręce włożyć, ale ty to lubisz. Moda to całe twoje życie. Pracy poświęcasz większość czasu. Jesteś skupiona tylko na niej i na sukcesach do których dążysz. Masz wielkie marzenia i robisz wszytko by kiedyś się one spełniły.
Tak bardzo skupiłaś się na pracy, że niestety twoja rodzina się od ciebie odwróciła. Cały czas byłaś dla nich nie dostępna i mimo ich starań nie spotykałaś się z nimi. Ciężko ci nawet było wyrwać się w święta... Z czasem więc przestali się tak angażować. Przestali do ciebie wydzwaniać i błagać o spotkania. Ciebie to nie ruszyło. Jakoś nie poczułaś z tego powodu smutku, czy żalu. Było ci to obojętne, a nawet cieszyłaś się , bo mogłaś mieć więcej czasu na pracę. Tak, byłaś pracoholiczką...w zasadzie to nadal nią jesteś.
Właśnie dziś masz sesje fotograficzną swojej nowej kolekcji ubrań. Byłaś od rana strasznie podekscytowana. Po wyjściu z domu od razu pojechać do swojej pracowni i zaczęłaś dyrygować swoimi pracownikami jak zwykłymi marionetkami. Byłaś surową szefową, ale każdy cie lubił. Każdy widział w tobie niesamowitą osobę. Wiele osób cie podziwiało i chciało z tobą pracować.
-Spakowaliście wszystkie ubrania i dodatki do zdjęć?- zapytałaś głównej asystentki, która wszystko miała wcześniej przygotować
-Tak ale jest mały problem- powiedziała zaglądając do swojego służbowego tabletu, w którym było wszystko co potrzebne
-Jaki problem ?- zapytałaś lekko poddenerwowana
-Nasz model zachorował i zamieni go ktoś inny. Ponoć jest wschodząca gwiazdą i wytwórnia ręczy za niego- powiedziała, a ty miałaś ochotę wydrzeć się na cały budynek
-Że co? Wschodząca gwiazda?- zapytałaś z kpiną- W moich ubraniach nie może chodzić byle kto
-Proszę spojrzeć on tak wygląda. Jest wysportowany i naprawdę dobrze wychodzi na zdjęciach. Dużo młodych osób go podziwia i są o nim tylko dobre komentarze- powiedziała i pokazała tobie zdjęcie tego chłopaka
Kiedy go zobaczyłaś, od razu ci się spodobał. Miał idealne proporcję i niesamowitą twarz. Na zdjęciach wyglądał tajemniczo i nieco groźnie, ale to ci się podobało. Jego oczy, jego spojrzenie miało coś w sobie takiego, że przyciągały i hipnotyzowały. Przełknęłaś ślinę i lekko pokręciłaś głową, by wrócić do normalności...
-Niech będzie- westchnęłaś i oddałaś dziewczynie tablet- Ale jeżeli nie przyniesie nam zysków, będzie to twoja wina- powiedziałaś i odeszłam od niej by dalej nadzorować przygotowania do zdjęć.
Kiedy wszystko było już gotowe , z kilkoma osobami z ekipy ruszyłaś do studia gdzie miały odbyć się zdjęcia. Dojechaliście tam w pół godziny i od razu moi pracownicy zaczęli szykować komplety ubrań. Ty w tym czasie podeszłam pierw do znanego i zaprzyjaźnionego już fotografa i dogadałaś z nim szczegóły. Gdy wszystko dokładnie sobie wytłumaczyliście spojrzałaś w stronę stanowiska gdzie przygotowywał się twój model. Postanowiłaś do niego podejść i prosto z mostu powiedzieć mu o tym , że jesteś bardzo wymagająca. Nigdy jakoś się z tym nie kryłaś . Wolałaś nawet gdy inni to wiedzieli, bo wtedy bardziej się starali. Liczyłaś na to, że z chłopakiem też tak będzie.
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...