-Seonghwa- PRINCES

1K 68 46
                                    


Dedykacja dla : @ateezxatiny 

ONE SHOT :

Otworzyłaś oczy i od razu poczułaś cudny zapach mięty i malin, które czułaś zawszę rano. Przekręciłaś się na drugi bok i spojrzałaś przed siebie prosto w oczy swojego chłopaka, który już od kilku minut przyglądał się tobie jak śpisz. Jego piękne, duże , ciemne oczy sprawiły , że na twojej  twarzy pojawił się szczery uśmiech. Seonghwa widząc go uśmiechnął się do ciebie i powolnym ruchem dłoni przerzucił twoje włosy, by nie zakrywał ci twarzy. Jak zawsze rano chłopak podniósł się nieco i pocałował cię w czubek nosa. Kochałaś kiedy to robił.

-Jak ci się spało moja królewno?- zapytał  radosnym i czułym głosem

-Jak ci się spało moja królewno?- zapytał  radosnym i czułym głosem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Chyba nie musze ci odpowiadać. Dobrze wiesz, że przy tobie zawsze mi się śpi dobrze- odpowiedziałaś mu i przeciągnęłaś się, by się bardziej rozbudzić.

Seonghwa zaśmiał się pod nosem i po  chwili podniósł się z łóżka i podszedł do okna , by odsłonić zasłony i wpuścić do twojego pokoju dzienne światło. Kiedy to robił przyglądałaś mu się. Czułaś się wdzięczna za to, że los  połączył cię z nim. Kiedyś często myślałaś , ze nie zasługujesz na niego. Seonghwa pochodził z bogatej rodziny, a ty z takiej zwykłej i nic nie wyróżniającej się. Chłopak dla ciebie przestał chodzić na różne bankiety, uroczę przyjęcia...Jednym słowem odszedł od swojej rodziny, która mu tylko rozkazywała. Mimo to nie czuł się z tym źle i ciągle powtarzał, że dobrze zrobił, bo teraz możecie być razem. 

Od tamtych dni minęły już trzy lata. Seonghwa za swoje pieniądze kupił sobie małe mieszkanie, znalazł pracę i żył jako normalny chłopak, a nie jako dziedzic wielkiej wytwórni. Nie chciał iść w ślady swojego ojca, bo nie chciał pracować dniami i nocami tak jak on. Rozumiałam go bardzo dobrze, ale było mi trochę żal, że przez decyzje jaką podjął stracił szacunek i miłość swoich rodziców. Przypominając sobie o tym wyszłaś z łózka, szybko podeszłaś do chłopaka i przytuliłaś się do jego pleców, które przykrywała zwiewna nocna koszula. Poczułaś jak Seonghwa napina przez sekundę mięśnie, ale zaraz po chwili je rozluźnia i odwraca się w twoją stronę.

 Poczułaś jak Seonghwa napina przez sekundę mięśnie, ale zaraz po chwili je rozluźnia i odwraca się w twoją stronę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz