Dedykacja dla : @Atomowe_barachlo
ONE SHOT :
Słońce powoli chyliło się ku zachodowi. Patrzyłaś na nie i na horyzont, który w tym momencie wydawał ci się piękny. Twój but nagle zapadł się w piasek, przez co twoja kostka się wykrzywiła. Przeklnęłaś i ściągając swoje buty usiadłaś na chłodnym już piasku . Przeżywałaś bardzo długi i męczący dzień, więc nawet nie interesowałaś się tym jak twoje ubrania były moczone przez fale. Siedziałaś tak przez dłuższy czas i zastanawiałaś się jak mogłaś dać się tak oszukać. Nie mogłaś uwierzyć w to, że dałaś się omamić i zostałaś wyrzucona na bezludną wyspę. Przynajmniej tak wydawało ci się z początku.
-Cześć maleńka- usłyszałaś nagle za swoimi plecami czyjś głos, który wydawał ci się trochę znajomy.
Twoja nostalgia i spokój odeszły, kiedy nagle obok ciebie usiadł Kim Hongjoong. Jęknęłaś widząc go tutaj i czując , ze chłopak nie da ci spokoju. Hongjoong bowiem był znanym piratem i często wpadał w kłopoty. Nie chciałaś mieć z nim nic wspólnego, ale wiedząc , że będziesz z nim razem na tej przeklętej wyspie, nie uciekniesz. To by ci i tak nic nie dało. Byłaś na niego skazana.
-Gdybym wiedziała , że tu będziesz, to wolałabym by ci idioci mnie już wcześniej zabili- powiedziałaś sama do siebie, ale chłopak dzięki dobremu słuchowi to usłyszał
-A dlaczego?- zapytał jakby z ciekawości i rozbawienia
-Nie jesteś moim przyjacielem, Hongjoong - powiedziałaś i spojrzałaś na niego.
Chłopak wydymał usta, a ty odwróciłaś od niego wzrok i przez chwile trwaliście w ciszy. Chłopak bawił się piaskiem przesypując go z ręki na rękę, a ty w tym czasie zastanawiałaś się jak się z stąd wydostać. W pewnym momencie jednak przestałaś się tym zamartwiać i zaciekawiłaś się jakim sposobem on tu trafił. Zapytałaś go o to, a on chętnie zaczął ci opowiadać.
-Mingi ukradł mi statek...Niby zrobił to dla żartów, ale jak widzisz ja jakoś niespecjalnie się śmieje- powiedział, a ty miałaś nadzieję na to , że usłyszysz jakąś ciekawszą historie
CZYTASZ
◻◾𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙◾◻
Fanfiction𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 , 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐘 , 𝐑𝐄𝐀𝐊𝐂𝐉𝐄 , 𝐙𝐎𝐃𝐈𝐀𝐊𝐈 , 𝐌𝐄𝐌𝐘 , 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐒𝐘 ...𝐢𝐭𝐩. 𝐖𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐜𝐨 𝐛𝐲ś𝐜𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐳𝐲𝐭𝐚ć 𝐨 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐲𝐜𝐡 𝐰𝐬𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚ł𝐲𝐜𝐡 𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ... . . 𝐊𝐢𝐦 𝐇𝐨𝐧�...