13. Bölüm: "Gıcık Mı Tuttu?"

632 91 98
                                    

"Biraz daha iyi misin?"~Heeseung

"Evet."~Cheonsa

Benim için etrafta dört dönen Heeseung ve Niki, iyi olmama karşı sevinmişlerdi.

"Bunu sormam ne kadar doğru bilmiyorum ama... Jungwon hyunga gidelim mi?"~Niki

Bunun cevabı nasıl olmalıydı? Çalışmadığım yerden çıkmıştı soru.

"Bu ikiniz için de iyi olur. Hem... Siz zaten arkadaşsınız. Sadece aranızda kan bağı olduğunu öğrendiniz, yani... Olan bu."~Heeseung

Jungwon ve ben arkadaş mıydık? Ve şimdi de kardeş mi olmuştuk? Ne olup bittiğini şu an kafam almasada, kesinlikle olan şey; beynim bulandı.

"Gidelim... Gidelim. Neden gitmeyelim ki? Bir kan bağı neyi değiştirebilir? Aramızı bozacak hali yok ya... Aramız varsa tabii."~Cheonsa

"Tabii ki var. Hadi gidelim."~Heeseung

Heeseung'ın neşe ile çıkan sesi, Niki'nin de gitmek için alkışla teşvik etmesine sebep olmuştu. Bende ayağa kalkmış, gitmeye hazırdım.

Kapıyı Niki'nin zoru ile ben çalmıştım. Ne kadar tehlikeli olduklarını bilmesem, Niki'yi kullanarak çalardım kapıyı. Elimi değil.

Kapı, büyük ihtimal Jungwon'un üvey abisi olduğunu tahmin ettiğim kişi tarafından açıldı.

"Woah... Kız bu deme bana Niki. Jungwon, kız kardeşinle evleneceğim. Hadi geçin içeri."

Heeseung, Jungwon'un -üvey- abisine sinirli bir şekilde bakarken, içeri girmiştik.

Kafamı kaldırıp da, Jungwon'a bakacak cesareti bulamıyordum. Ama aklıma, hiç tanımadığım abim geldi. Onunla nasıl konuşduysam, Jungwon'la daha iyi konuşurdum.

Konuşabilirdim, evet ama bakabileceğimi söylemedim. Değil mi?

"Film gibi... Tek eksiğimiz, peşlerindeki avcı. Sessiz Bir Yer filmini çekiyorsunuz, değil mi?" Jungwon'un abisi, ortamı yumuşatmaya çalışıyordu. Ama arada bir duvar varmışçasına, konuştukları duvara çarpıp tekrar kendine gidiyordu.


"Sıkıldım sessizlikten. Alışık değilim arkada ki ikisinin sessiz durmasına." ~Jungwon

Diyerek, Niki ve Heeseung'ı gösterince, gülümserken nefes alıp vermiştim.

"Sanırım şimdi seni öldürme isteğimi anladım. Seni okuldayken öldürebilirdim."~Cheonsa

"Kesin ölümsüzüm."~Jungwon

"Siz kardeşsiniz, bu da ikinizin de ölümsüz olduğunu gösterir."~Heeseung

Heeseung, hem bizi alıştırıyor, hem de ortama ayak uyduruyordu.

Niki'de derince iç çekerek konuşmuştu; "Keşke Superman ile kardeş olsaydım... Veya Spiderman?"


"Tamam, cıvıttın iyice Niki."~Heeseung

Escape Game ⚜ENHYPEN⚜ ✔ (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin