"Cheonsa, gidiyoruz. " ~Jungwon
Jungwon'un beni çekmesi ile, karşı çıkamadan Heeseung'dan uzaklaşmıştım. Neydi bu tartışma? Neydi Heeseung'ın yaptığı şey?
Jungwon beni çekiştirerek, kaldığım kulübeye getirmişti.
"Jungwon, Heeseung ne yaptı?" diye sordum, telaşlanmalıydım ama sadece meraklıydım.
"Üzgünüm, bunu sana söyleyemem." diyerek, hızlıca kulübeden çıkmış, arkasından da kapıyı kapatmıştı.
Peşinden kapıyı açmaya çalışsamda, açılmıyordu. Harika!
"Jungwon! Aç şu kapıyı! Beni burada bırakma! Tek kalmak istemiyorum!" ~Cheonsa
Kulübenin hiç bir penceresi olmadığından içerisi karanlıktı. Işıklar ise sadece akşam belli bir saatten sonra yanıyordu. Ve karanlıkta yanlız kalmak benim için korkutucu!
"Jungwon! Lütfen aç! Korkuyorum! Tek başıma duramam!" ~Cheonsa
"Cheonsa, eğer çıkarsan, olaylar daha da büyür. Eğer ben girersem, sana söylemek zorunda kalırım. Ve bunu yapamam. Üzgünüm." ~Jungwon
"Lütfen... Korkuyorum..." ~Cheonsa
Sonunda ağlamaya başlamıştım. Korkutucuydu. Sanki duvarlar üstüme üstüme geliyor, etrafta bir şeyler hareket ediyor ve bana saldıracak gibiydiler.
"Dayan, lütfen. Açacağım. Sadece sabret kardeşim. Sabret. Ben buradayım. Kapının arkasından ayrılmıyorum." ~Jungwon
"Korkuyorum... " ~Cheonsa
Ağlayarak, karanlıkta ne kadar vakit geçirmiştim bilmiyorum ama sonunda Jungwon kapıyı açmıştı. Hatta onun yanında da diğer Enhypen üyeleri vardı. Heeseung hariç.
Jungwon bana sıkıca sarılmıştı. Bütün ağlamamı o duymuş, korkmamam için elinden geleni yapmıştı. Ama ben korkaktım.
Sonunda sakinleştiğimde, yatağıma oturmuştum. Jungwon ve Sunoo'da iki yanıma oturmuştu.
Birinin bir şey söylemesini bekliyordum ama kimseden çıt dahil çıkmıyordu.
Sessiz olduğu için bende konuşacak cesareti bulamıyordum.
"Heeseung... Nerede?" ~Cheonsa
İlk sorduğum soruydu, aslında olayı ve o çocuğun kim olduğunu sormalıydım, ama ağzımdan ilk onun ismi çıkmıştı.
"Boşver." ~Jay
"Öyle yapamayacağını biliyorsun." ~Jake
"Ne yapayım? Şu an olanların hepsi onun suçu ve Cheonsa onu soruyor." ~Jay
Heeseung'dan "o" olarak bahsetmesi gerçekten ciddi şeylerin olduğunu gösteriyordu. Hemde fazla ciddiydi ki, Jay çok sevdiği Heeseung için diyordu bunu.
"Olayı biliyor olmalısınız, o zaman neden şimdi böyle davranıyorsunuz?" ~Cheonsa
"Çünkü bundan kimseye söz etmediğini ve başka biri olmadığını söylemişti. O bir yalancı! Çok kötü şeyler yapmış olabilir!" ~Jay
"Ama bir sebebi olmalı-" ~Cheonsa
"Onun için sebep arama!!" ~Jay
"Hyung, bağırma." ~Jungwon
Ayaklarımla bakışırken, diğerlerine göz gezdirdim ve hızlıca oturduğum yataktan kalkıp, koşarak kulübeden çıktım.
Ne yapacaktım ki? Ne diye kalkıp kaçmıştım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape Game ⚜ENHYPEN⚜ ✔ (Düzenleniyor)
Fanfiction❗𝐵𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚 𝑠𝑎𝑦ı𝑠ı 𝑠𝑖𝑧𝑖 𝑘𝑜𝑟𝑘𝑢𝑡𝑚𝑎𝑠ı𝑛, 𝑏𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚𝑙𝑒𝑟 𝑘ı𝑠𝑎. Hadi sizinle bir oyun oynayalım, yerinde acılı, yerinde duygusal, yerinde kötü, yerinde eğlenceli. Ama her oyun gibi, bu oyunun da kuralları var. Kurallar şunlar; a...