140. Bölüm: Polis

154 28 41
                                    

Verecek spoi bulamadım, haberiniz olsun.

BITTIK BIZ! HEESEUNG ELVEDA! ILK VE TEK AŞKIMSIN! Ya da Mina öyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BITTIK BIZ! HEESEUNG ELVEDA! ILK VE TEK AŞKIMSIN! Ya da Mina öyle. Seni ben seçmedim. Yine de seni tanımak güzeldi!

Ensemde ki el ve arkamda ki gülüşme sesleri o kadar rahatsız edici ki...

"Mina, gülüp durma. Bu durumdan bir kurtulayım-" ~Cheonsa

"Ama kurtulamayacaksın!" ~Yeonjun

"Hyung cidden düşündüğün gibi bir şey değildi! Yani öyle bir şey gibiydi AMA DEĞILDI IŞTE!" ~Heeseung

"Sen sus!! Suçlu olan sensin!!" ~Yeonjun

Gelelim diğer mevzuya; Ben nasıl liselilerin öğrenci başkanıysam, Yeonjun'da kendi bölümünün başkanı. Ve şansa bakın, benim o çok sevdiğim rehber öğretmeni onların da dersine giriyor. Ve beni çağırmasını istemiş. Tabii kardeş olduğumuzdan haberi yok ama şans işte...

Ve Heeseung'ın da dersi boş. Öğle tenefüsünden önce de boştu dersi. Yani ikimiz de dayak yiyeceğiz anlaşılan.

Acaba dün akşam Heeseung'ın bizde kaldığını öğrense ne kadar daha kötü olurdu?

Heeseung'ı Jay'in yanına götürüp, Jay'i iyice tembihlemişti. Kesinlikle fena azar yiyeceğim.

Mina ve Kazuha unnie derse bir kaç dakika geç girmişti ama umurlarında da değildi açıkçası. Çünkü bu onlar için oldukça eğlenceli olmuştu. Zaten bizi ispiyonlayan da Mina olmuştu.

Şimdi gel ve beni bu durumdan kurtar Kim Mina!

"Ya sana ne demeli?! Kaç kere uyaracağım ben seni?! Heeseung'a güvenmiyor değilim, ya da sana. Ama hâl ve hareketlerinize dikkat edin biraz! Hem okuldasınız, hem de yaşının küçük olduğunu hatırlatayım! Başındaki dertler yetmiyormuş gibi bir de-! Aish! Bir süre ikinizi yan yana görmeyeceğim. Anladın mı? Eğer babama bir şey söylemememi istiyorsan uzak duracaksın. Anladın mı beni?" ~Yeonjun

"Hı hm..." ~Cheonsa

O kadar korkmuştum ki, sadece mırıltılarım bile titreyerek çıkıyordu. Hareket edecek halim yoktu korkudan.

"Gel buraya, küçük şey." ~Yeonjun

Bana sıkıca sarıldığında onunla ilk konuştuğum zaman geldi aklıma. Sadece bir kaç ay öncesi... Her şeyin başlangıcı...

Nereden bilebilirdim ki her şeyin bir o kadar iyi olup, bir o kadar da kötü olacağını? Sakin hayatımın aksiyon filmi ve romantik komedi dizisine döneceğini?

Escape Game ⚜ENHYPEN⚜ ✔ (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin